×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳

«علیرضا کتیرایی»‌ از مربیان جوان کاراته ایران که همچون دوران قهرمانی در مربیگری نیز در جمع بهترین‌ها قرار دارد در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: ابتدا باید روز مربی را به تمام مربیان کاراته ایران و افرادی که افتخار شاگردی آنها را داشتم تبریک بگویم. همچنین تبریک ویژه‌ای نیز به «غلامرضا دباغیان»‌ مربی خودم بگویم که نقش اصلی را در پیشرفتم داشته است.
وی با بیان اینکه مربیگری دشوارتر از دوران قهرمانی است، ادامه داد: در مربیگری استرس بسیار بیشتر است و مسوولیت چندین نفر را از لحاظ فنی در اختیار دارید و نباید اجازه بروز حاشیه را بدهید. در مجموع مربیگری یکی از سخت‌ترین کارها است.
کتیرایی با بیان اینکه در ورزش ایران مربیان مظلوم هستند، تصریح کرد: اگر موفقیتی باشد نقش مربیان کمرنگ جلوه داده می‌شود و چنانچه با شکست مواجه شوید، همه تقصیرها متوجه مربی می‌شود که این عادلانه نیست.
قهرمان سابق جهان، گفت: در مراسم تجلیل از قهرمانان نیز، سهم پاداش مربیان از همه کمتر است. مربیان خیلی مظلوم هستند و این تبعیض‌ها ناراحت کننده است.
سرمربی تیم کاراته پاس در خصوص احتمال حضور تیمش در فصل جدید لیگ کاراته، گفت: کارهای مقدماتی را انجام دادیم و اگر مبنا بر انجام مسابقات باشد، حتما شرکت خواهیم کرد.
وی در خصوص احتمال برگزاری مسابقات به صورت مجازی، گفت: در بخش کومیته (مبارزه) اصلا امکان برگزاری مجازی مسابقات وجود ندارد و بهتر است در این خصوص صحبتی نکنیم.
این مربی جوان گفت: متاسفانه اخبار خوبی در خصوص کرونا منتشر نمی‌شود و امیدوارم ابتدا شرایط به‌گونه‌ای باشد که مردم به زندگی عادی بازگردند و در کنار آن مسابقات ورزشی هم برگزار شود.
وی در مورد شرایط تیم ملی کاراته ایران، توضیح داد: شرایط قهرمانان جهان که سهمیه گرفته یا در آستانه کسب سهمیه هستند، تقریبا برابر است. باید از سیاست‌های فدراسیون در خصوص برگزاری اردوها مطلع شویم. باید شرایط محیطی طوری فراهم شود که کاراته‌کاها بعد از مدت‌ها در اردو حضور یافتند و اگر مسابقاتی برگزار شد، آنها بتوانند همچون گذشته با قدرت به مصاف حریفان بروند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.