×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، این کتاب با هدف بررسی نقش فناوری اطلاعات در صنعت بیمه به عنوان یکی از مهمترین موضوعات روز این صنعت تألیف و ترجمه شده است.
بر پایه این گزارش، به کارگیری تکنولوژی‌های جدید در صنعت بیمه موجب بهبود کیفیت و کمیت ارائه خدمات به بیمه‌گذاران خواهد شد. ضرورت تألیف و ترجمه این کتاب در عدم رشد و توسعه صنعت بیمه متناسب با رشد روزافزون فناوری اطلاعات می‌باشد و سرمایه‌گذاری‌های عظیم توسط شرکت‌های بزرگ بیمه جهان در زمینه فناوری اطلاعات نیز اهمیت توجه به این حوزه را نشان می‌دهد.
امروزه، حرکت جامعه جهانی به سمت انقلاب فناوری و افزایش انتظارات آحاد جامعه نسبت به استفاده از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات بیمه‌ای، شرکت‌های بیمه را به سمت انقلاب فناوری هدایت کرده و بدیهی است شرکت‌هایی که در برابر این موج مقاومت کنند از صحنه رقابت حذف خواهند شد.
کتاب حاضر با بهره‌گیری از کتاب‌ها و مقالات گوناگون و ترجمه کتاب اصلی میشل نیلور، در دوازده فصل تنظیم شده و تألیف‌ها و مثال‌های کلیدی نیز به این مجموعه اضافه شده است. مطالعه این کتاب برای مدیران و کارکنان صنعت بیمه، فعالان در حوزه تدوین استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شرکت‌های بیمه، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوآورِ فعال در کشور بسیار سودمند خواهد بود.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی سعادت‌آباد – خیابان سرو غربی – پلاک ۴۳ مراجعه نمایند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.