×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
بایرن‌مونیخ پیشنهاد تمدید قرارداد به «آلابا» را پس گرفت

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت میرور، باشگاه بایرن‌مونیخ پس از عدم موفقیت در تمدید قرارداد «داوید آلابا» و بهئ نتیجه نرسیدن در این موضوع، پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن ارائه نداده است. بایرنی‌ها امیدوار بودند که آلابا ۳ فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کند اما این اتفاق رخ نداد.
«هربرت هاینر» رییس باشگاه بایرن‌مونیخ در گفت و گویی با سایت BR۲۴ با تایید این موضوع، افزود: ما پیشنهادی بسیار خوب و منصفاه به آلابا ارائه دادیم. در آخرین جلسه به نماینده آلابا گفتیم که می‌خواهیم جوابتان را تا پایان ماه اکتبر با صراحت اعلام کنید چرا که قصد داریم برای این موضوع مهم به فکر بازیکن باشیم و زودتر تصمیم‌گیری کنیم اما ما تا روز شنبه خبری از آن‌ها دریافت نکردیم.  
وی افزود: «حسن صالح‌حمیدزیچ» مدیر ورزشی ما نیز پس از این موضوع با نماینده آلابا تماس گرفت و او اعلام کرد که پیشنهاد شما رضایت‌بخش نیست و باید بیشتر فکر کنیم. ما هم تصمیم گرفتیم که پیشنهادمان را به طور کامل پس بگیریم و این بدان معناست که دیگر هیچ پیشنهادی برای دیوید وجود ندارد.
طبق گزارش سایت‌های آلمانی گفته می‌شود که مدافع اتریشی و مدیربرنامه او از این اقدام باواریایی‌ها به شدت تعجب کرده‌اند. 
آلابا از زمان اولین حضور خود در آلیانز آرنا در سال ۲۰۱۰، تقریباً ۴۰۰ بازی برای بایرن انجام داده و توانسته ۱۷ قهرمانی کسب کند. ستاره اتریشی فصل گذشته به بایرنی‌ها کمک کرد تا سه گانه را بدست آورند. آلابا در این فصل نیز در هر هشت دیدار تیمش حضور داشته است.
با این حال این بازیکن ۲۸ ساله تابستان سال آینده قراردادی با بایرن ندارد و طبق گزارش میرور چندین تیم انگلیسی به دنبال جذب او هستند. یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن نیز از مشتریان آلابا در تابستان فصل آینده هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.