×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
از مقایسه مسی و مارادونا توسط کالدرون تا انتخاب معروف به عنوان برترین والیبالیست جهان

به گزارش ایرنا، در دوازدهمین روز از آبان‌ماه بسته ورزشی ایرنا تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.
مددی: میلیچ بازیکن استقلال است/ رقم برخی قراردادها بی رویه بالا رفت
سرپرست باشگاه استقلال گفت: میلیچ بازیکن تیم ما است و خوشبختانه فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرده و برای همراهی استقلال مشکلی ندارد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

علی‌نژاد: با فدراسیون جهانی جودو به توافق نرسیدیم
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: شروط فدراسیون جهانی جودو غیرقانونی بود و به همین دلیل با آنها به توافق نرسیدیم. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

صیامی: قرارداد مربی حدادی را بررسی می کنیم
رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: قرارداد مربی اختصاصی احسان حدادی را در سازمان تیم‌های ملی بررسی می کنیم و تصمیمی در راستای منافع فدراسیون و حدادی اتخاذ خواهیم کرد. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

تمجید فدراسیون جهانی از «معروف»؛ سعید مغز متفکر والیبال ایران
فدراسیون جهانی والیبال «سعید معروف» را به‌عنوان بازیکن برتر این هفته از رقابت‌های والیبال جهان انتخاب کرد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

پوگبا: با اشتباه احمقانه من به آرسنال باختیم
«پل پوگبا» می‌گوید که «اشتباه احمقانه» وی دلیل شکست یک بر صفر منچستریونایتد برابر آرسنال در اولدترافورد بوده است. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

اعلام برنامه جلسه استماع کمیته استیناف برای پرونده عیسی آل کثیر
کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام دریافت و پذیرش نامه باشگاه پرسپولیس برای معرفی نفرات حاضر در جلسه استماع در پرونده عیسی آل کثیر، زمان برگزاری آن را به وقت تهران ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه، ۱۵ آبان اعلام کرد. این جلسه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

کالدرون: نمی‌توانم مارادونا و مسی را با هم مقایسه کنم
سرمربی سابق پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره مقایسه لیونل مسی با دیه‌گو مارادونا گفت: لیونل مسی بهترین بازیکن جهان در سال‌های گذشته بوده است. نمی‌توانم بگویم چه کسی بهتر از دیگری است، چون موقعیت و شرایط بسیار متفاوت است، بنابراین نمی‌توانم مقایسه کنم. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

اتمام حجت سرمربی پورتو؛ «فشار هواداران میانبرِ رسیدن طارمی به ترکیب اصلی نیست»
سرمربی باشگاه پورتو در آستانه دیدار فرداشب (سه‌شنبه) تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر مارسی فرانسه، در خصوص حضور «مهدی طارمی» در ترکیب اصلی تیم پرتغالی حرف اول و آخر را زد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.