×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
پوچتینو: برای «مورینیو» بهترین‌ها را می‌خواهم

به گزارش ایرنا و به نقل از اسکای‌اسپرت، «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ پس از کسب نتایج ضعیف از سمت خود اخراج و جای خود را به مورینیو پرتغالی داد.
این مربی آرژانتینی در این خصوص، اظهار داشت: شما وقتی باشگاهی را بعد از پنج سال حضور و ایجاد رابطه شدید با کادرفنی، بازیکنان و البته هواداران، ترک می‌کنید به طور قطع ناراحت می‌شوید. قرار نیست دروغ بگویم. من از آن اتفاق ناراحت شدم اما فوتبال را می‌فهمم و این را می‌دانم که شاید تیم تاتنهام در آن دوره نیاز به تغییر داشت. من از تصمیم باشگاه هیچ شکایتی نداشتم.
وی در مورد رابطه خود با مورینیو، گفت: مورینیو دوست خوبی برای من است و تنها کاری که من می‌توانم از تاتنهام داشته باشم پشتیبانی و حمایت از آن‌ها است زیرا من هنوز رابطه خوبی با باشگاه دارم. من تاتنهام را دوست دارم و ژوزه را هم به خوبی می‌شناسم و بهترین‌ها را برای او می‌خواهم.   
پس از جدایی پوچیتنو از تاتنهام، بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی او را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم‌هایشان می‌دانستند. گفته می شود تیم‌های رئال‌مادرید و منچستریونایتد هنوز هم به دنبال جذب این مربی ۴۸ ساله هستند. 
پوچیتنو در بخش آخر مصاحبه خود فاش کرد که به بازگشت به فوتبال علاقه‌مند بوده و به دنبال چالش جدیدی است. وی در این خصوص تصریح کرد: من همیشه آماده‌ام تا دوباره به فوتبال برگردم و درگیر این کار شوم. امیدوارم بتوانم به زودی شروع به کار کنم چرا که بی صبرانه مشتاق بازگشت به زمین بازی هستم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.