×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
پاری‌سن‌ژرمن آخرین تیم «دی‌ماریا» در اروپا

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گل، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته توانست تیم رن را با سه گل از پیش‌رو بردارد. «آنخل دی‌ماریا» ستاره آرژانتینی این تیم موفق شد در این دیدار دبل کند و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.
این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی همچون بنفیکا، رئال‌مادرید و منچستریونایتد را در کارنامه خود دارد در مصاحبه‌ای در خصوص آینده فوتبالی خود، گفت: می‌خواهم فوتبالم در اروپا را در پاریس به پایان برسانم اما این موضوع فقط به من بستگی ندارد.
قرارداد فعلی دی‌ماریا در حال حاضر به پایان رسیده و این بازیکن منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است.
این وینگر ۳۲ ساله در مورد وضعیت خود در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، اظهار داشت: وضعیت خوبی در باشگاه دارم و از اینکه می‌بینم باشگاه علاقه زیادی به من دارد، خوشحال هستم. من نیز تمام تلاشم را برای تیمم به کار می‌گیرم.
دی‌ماریا در پاسخ به این پرسش که آیا تیم از «توماس توخل»  سرمربی پاریسی‌ها حمایت می‌کند یا خیر، گفت: بله. او مربی بزرگی است که توانست ما را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند. او برای ما حداکثر توانش را گذاشته و ما نیز برای او بیشترین تلاشمان را انجام می‌دهیم. اعتماد بین ما و او دوطرفه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.