به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت بیمهای در قالب طرح اقیانوس آبی، مصادف با روز بیمه، با تمرکز بر فروش بیمههای خرد (اعم از آتش سوزی، بدنه و حوادث انفرادی)، خدمات و تخفیفات قابل توجهی را به بیمهگذاران تا پایان سال ارائه میدهد ضمن اینکه جوایزى نیز براى شبکهفروش در نظر گرفته شده است. گفتنیاست، این طرح به صورت تکرشته ای در ۳ ماه گذشته عملیاتی شد. از آنجا که بازخورد مطلوبی حاصل گردید و رشد فروش ۱۱۰ درصدی را بهدنبال داشت، حتی در دوران کرونا نیز نشان داد با شناخت جامعه هدف و بازار میتوان تولید حق بیمه را افزایش داد و در این جهت باعث شد به سایر رشتهها نیز برای ۳ ماه پایانی سال از روز بیمه تا پایان سال ۹۹ تعمیم یابد.
شرکت بیمه معلم براساس استراتژیهای خود تلاش کرده در سال جاری بر بیمهنامههای خرد و کمریسک تمرکز کند، که این طرح با نام” اقیانوسآبی برگرفته از تئوری معروف در بازاریابی “، شیفتفروش از بیمههاى پر ریسک ( ثالث و درمان ) به سمت کشف بازارها، مشتریان جدید و کمریسک حرکت کرده است.
رشد ۱۰۰ درصدی فروش تکرشتهای در ۳ ماه اخیر نشان میدهد:
با اضافه شدن سایر رشتهها و شرایط پایان سال، مدار رشد فروش بیمهنامه در این طرح همچنان افزایشی باشد.
جهت اجرای موفقیتآمیز این طرح، آموزش مجازی شبکه فروش در دستور کار قرار گرفت.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=50564