×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
پیگیری هفته یازدهم سری آ با برتری پرگل مدعیان

به گزارش ایرنا، هفته یازدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا با انجام سه بازی پیگیری شد. این سه دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز شد و با برتری تیم‌هیا مدعی خاتمه پیدا کرد.
آ اِس رم موفق شد در خانه بولونیا به برد پرگل پنج بر یک برسد. آندره‌آ پولی (۵ گل به خودی)، ادین ژک و(۱۰)، لورنزو پلگرینی (۱۵)، جردن ورت و(۳۵) و هنریک میخیتاریان (۴۴) برای جالوروسی گلزنی کردند و تک گل میزبان در دقیقه ۲۴ به اشتباه توسط برایان کریستانته زده شد. با این نتیجه تیم پائولو فونسکا با ۲۱ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا به رده دوازدهم قناعت کرد.
در دیگر بازی حساس تیم ناپولی موفق شد در خانه، با نتیجه ۲ بر یک، به سختی از سد سامپدوریا بگذرد و با ۲۳ امتیاز به رده سوم صعود کند. سامپدوریا هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت. هروینگ لوزانو و آندره‌آ پتانیا در دقایق ۵۳ و ۶۸ برای ناپولی گلزنی کردند و تک گل میهمان در دقیقه ۲۰ توسط یاکوب یانکتو زده شد.
در برگامو هم تیم آتالانتا با نتیجه سه بر صفر فیورنتینا را از سد راه برداشت و با ۱۷ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. ویولا نیز در ادامه روند نزولی خود با ۹ امتیاز در جایگاه هفدهم قرار گرفت. روبین گوسنس (۴۴)، روسلان مالینوفسکی (۵۵) و رافائل تولوی (۶۳) برای تیم گاسپرینی موفق به گلزنی شدند.
یوونتس و میلان نیز امشب (یکشنبه) به ترتیب باید با جنوا و پارما پیکار کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.