×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
مظلومی: کار استقلال با صدرنشینی سخت‌تر شد

به گزارش ایرنا، «پرویز مظلومی» در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) استقلال، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و با غلبه بر شهرخودرو توانست به صدر جدول لیگ برتر برسد.
وی افزود: به استقلال و توانایی‌هایش ایمان داشتم و به هواداران گفته بودم اندکی صبر و تحمل داشته باشند تا این تیم به شرایط مطلوب برسد. البته این عزیزان حق دارند نگران باشند اما هر هفته که می‌گذرد شرایط تیم بهتر می‌شود.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: دست محمود فکری در چند بازی اخیر خالی بود، وقتی شیخ دیاباته را که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد را در اختیار نداریم باعث می‌شود زهر خط حمله استقلال کم شود. مسعود ریگی در وسط میدان مصدوم است، وریا غفوری و سیاوش یزدانی آسیب دیدند و انتخاب ترکیب تیم با این وضعیت سخت بود.
مظلومی تصریح کرد: فکری در بازی با شهر خودرو به جوان‌های استقلال میدان داد و مزد اعتماد خود را گرفت. استقلال به صدر جدول رسیده است و کارمان سخت‌تر از گذشته شده است چرا که باید این صدرنشینی را ادامه دهیم.
وی تاکید کرد: کادر فنی استقلال برای موفقیت این تیم برنامه دارند و به طور حتم آنها بیشترین تلاش را دارند تا بهترین جایگاه در پایان فصل نصیب استقلال شود.
سرپرست استقلال در پایان درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با اولسان کره جنوبی، گفت: اگرچه استقلال و پرسپولیس با یکدیگر رقیب هستند و کری دارند اما قرمزپوشان نماینده ایران در آسیا هستند و امیدواریم قهرمان شوند. استقلال در گذشته دو بار قهرمان آسیا شده است و به طور حتم در آینده نیز به این عنوان خواهد رسید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.