×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
پنل تخصصی ریسک های نوظهور در بیمه های کشاورزی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در ابتدای این نشست دکتر ابراهیم حسن‌نژاد، قائم مقام و عضو هیئت‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی، به ارائه سخنرانی پیرامون اهمیت بخش کشاورزی و  بیمه کشاورزی پرداخته‌اند.
دراین نشست دکتر عباس عرب‌مازار عضو هیئت‌مدیره بانک کشاورزی به ارائه سخنرانی با موضوع “اثر تغییر اقلیم بر بیمه محصولات کشاورزی با تأکید بر بیمه شاخص” خواهد پرداخت.
 ادامه پنل تخصصی صندوق بیمه کشاورزی به سخنرانی مهندس تورج سعیدی، عضو هیئت‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی، با موضوع “مدیریت ریسک‌های دیجیتال در حفظ و امنیت اطلاعات در بیمه کشاورزی”، سخنرانی دکتر فاضل سجادی، مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه فناوری صندوق بیمه کشاورزی، با موضوع “نقش بیمه در کاهش ریسک ناشی از بیماری آنفوآنزای پرندگان” و سخنرانی دکتر ناصر شاهنوشی فروشانی، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد با موضوع “روش‌های ارزیابی و تحلیل ریسک‌های نوظهور در بخش کشاورزی” اختصاص دارد.
پس از آن دکتر علی‌اکبر دماوندی، استادیار سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، به ارائه سخنرانی با موضوع “ارزیابی کاربرد شاخص‌های خشکسالی در تعیین بیمه خسارات خشکسالی” پرداخته و سپس سخنرانی مهندس مصطفی سیدمصطفوی، کارشناس رتبه خبره صنعت مرغداری و دبیر انجمن جهانی علوم طیور شاخه ایران، با موضوع “ضرورت تصویب بیمه درآمد در صنعت مرغداری” پخش خواهد شد.
در بخش پایانی نیز مهندس رامین امینی‌زارع، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بیمه کشاورزی، به ارائه مقاله با عنوان چهارگانه امنیت غذایی، مدیریت ریسک، بیمه کشاورزی و پایداری ملی خواهد پرداخت.
علاقه‌مندان جهت مشاهده پنل تخصصی صندوق بیمه کشاوری می‌توانند  از ساعت ۱۵ تا ۱۷ امروز دوشنبه ۲۴ آذر ماه، به سایت همایش بیمه و توسعه به نشانی http://seminar27.irc.ac.ir/ مراجعه نمایند. لازم به ذکر است به کلیه شرکت‌کنندگان در این پنل، گواهی حضور اعطا می‌گردد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.