×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
سلطانی‌فر: مهمترین چالش ورزش همگانی احساس نیاز مردم به تحرک بدنی است

به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر این اظهارات را  در سومین نشست شورای ورزش همگانی کشور بیان کرد و افزود: تدوین برنامه ترویج فرهنگ ورزش همگانی در شورای فرهنگ عمومی کشور اقدامی مثبت است و امیدوارم با تعامل نهادهای مختلف جمع بیشتری از مردم کشورمان را با تبلیغات، آگاه سازی، آموزش، بسیج امکانات و بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور، به ورزش سوق دهیم.
وی به آماری از توسعه زیر ساخت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: اکنون بیش از ۶۱ هزار مکان ورزشی در کشور فعال است که ۱۵ هزار مکان توسط وزارت ورزش و جوانان، ۲۱ هزار توسط سایر دستگاه ها و ٢۶ هزار باشگاه ورزشی خصوصی در سطح کشور فعالیت می کند.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: استفاده از این مکان‌ها می تواند سلامت جامعه را به وضعیت مطلوب‌تری برساند.  امروز در اکثر شهرهای کشور دارای اماکن ورزشی مناسب هستیم که توسط وزارت‌خانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، علوم و واحدهای زیر مجموعه صنعت، معدن و تجارت، بسیج و نیروهای مسلح و بویژه شهرداری های کشور طی ۳۰سال گذشته احداث شده است.
سلطانی فر در ادامه تاکید کرد: اگر کسی بخواهد ورزش را پیگیری کند با کمبود فضای ورزشی مواجه نیست و در اکثر نقاط کشور حتی در بسیاری از روستاها دارای اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز هستیم.
سومین نشست شورای ورزش همگانی با حضور وزرای ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد در وزارت ورزش و جوانان برگزار و از سند ترویج فرهنگ ورزش رونمایی شد.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.