×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
صالحی امیری: با آمادگی کامل در مسابقات پیش رو حاضر می‌شویم

به گزارش ایرنا سید رضا صالحی امیری در دومین روز از سفر خود به عمان و در حاشیه مجمع عمومی شورای المپیک آسیا با حیدر فرمان مدیر بخش رویدادها و بازی‌های آسیایی شورای المپیک آسیا دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار درباره چگونگی برگزاری، وضعیت میزبان، نحوه نمونه گیری تست کرونا، شرایط دهکده بازی ها، حمل و نقل، تغذیه و تعداد سهمیه اختصاصی گفت و گو شد. رییس ان.او.سی ایران با تشکر از حیدر فرمان به دلیل همراهی و هماهنگی خوب این بخش از شورای المپیک آسیا به ایران اطمینان داد که کاروان های ایران با نهایت آمادگی و لزوم رعایت دقیق نظم و مقررات مورد نظر در بازی‌ها حضور خواهند یافت.
صالحی امیری ادامه داد: همچنین با توجه به حمایت ها و تجارب ویژه مسئولان اجرایی شورای المپیک آسیا انتظار داریم اگر چه حضور نیافتن کاراته در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ قطعی شده است اما با اجماع خوب کشورهای آسیایی و حتی قاره های دیگر بتوانیم شاهد حضور کاراته در المپیک ۲۰۲۸ باشیم.
حیدر فرمان نیز با اشاره به سابقه خوب و هماهنگی مناسب کاروان‌های ورزشی ایران در بازی‌های مختلف بر حمایت حداکثری از کمیته ملی المپیک ایران تاکید کرد.
«سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک به منظور شرکت در مجمع عمومی و نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا ۲۳ آذر ماه عازم مسقط پایتخت عمان شد.
 سیدنصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرستان کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک توکیو و ساحلی ساینا، «سیدرضا صالحی امیری» را در این سفر همراهی می‌کنند.
مجمع عمومی و نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا از روز گذشته آغاز شد و تا چهارشنبه در مسقط عمان ادامه دارد.
یکی از موضوعات مطرح در مجمع عمومی و نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا تصمیم نهایی بر سر میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ است که هفته گذشته هیات ۱۲ نفره ورزشی قطر به منظور رایزنی بر سر میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ آن هم در شرایط پاندومی کرونا به تهران سفر کردند و با مقامات ارشد ورزشی ایران دیدار و گفت و گو کردند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.