×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
سرمربی بسکتبال زنان: فشردگی لیگ موجب افزایش آسیب‌دیدگی‌ها شد

نازی طائرپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در دیدار اول در لیگ برتر بسکتبال زنان یک شکست را برابر مهرام تجربه کردیم و همانطور که گفته بودم حدود ۶ ماه بازی نداشتیم و اولین بازی بود که بعد از این مدت در آن شرکت کردیم. حتی برخی از بازیکنان خوب ما به دلیل کرونا در این دیدار حضور نیافتند و «سعیده علی» هم از بسکتبال خداحافظی کرده بود.
وی ادامه داد: در دور رفت لیگ برتر نارسینا اول، بهمن دوم، نامی‌نو سوم و مهرام چهارم شد. دور برگشت خیلی مهم است تا ببینیم چه عملکردی برابر تیم‌ها خواهیم داشت. چهار تیم از گروه الف و چهار تیم از گروه ب دوباره به مصاف هم خواهند رفت. هر روز بدن‌سازی و تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا بازیکنان از آمادگی کامل برخوردار باشند.
سرمربی گروه بهمن عنوان کرد: هر تیمی باید در این بحران کرونا از کادر و بازیکنان به خوبی مراقبت کند. بازیکنان ما مرتب تست می‌دهند و به محض اینکه می‌گویند سردرد دارند آنان را برای تست کرونا می‌فرستیم و تا آمدن نتیجه استراحت می‌کنند.
وی در خصوص شکست برابر نارسینا گفت: یک مورد اشتباه داوری در این دیدار وجود داشت و همانطور که مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنند، داوران نیز به دور از اشتباه نیستند. منتهی برخی از اشتباهات در دیدارها تاثیرگذار است و نتیجه بازی را تغییر می‌دهد و از نظر روحی روی بازیکنان اثر می‌گذارد. بازیکنان ما خیلی خسته بودند و مشکل اساسی این بود که دو بازی سخت را پشت هم در پیش داشتیم. اینگونه آسیب دیدگی تیم‌ها به دلیل فشار بازی بیشتر می‌شود. فصل گذشته هر هفته یک بازی داشتیم و این فصل به دلیل کرونا ۲ بازی پشت هم انجام می‌گیرد.
طائرپور یادآور شد: در دور برگشت شکست برابر این تیم را جبران می‌کنیم. آنان یک بازیکن آمریکایی و یک اوکراینی  را در ترکیب خود دارند که در کیفیت و سطح بازی‌ها اثرگذار هستند اما تیم نامی نو هم از بازیکنان خوبی برخوردار است منتهی سه بازیکن خود را به دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب نداشت و تن به شکست داد.  
وی درخصوص تیم مهرام گفت: این تیم اکنون یک مربی یونانی دارد که قصد دارد چند بازیکن خارجی هم جذب کند.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.