×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
شکست خانگی نساجی/ دومین بُرد متوالی مس

به گزارش ایرنا؛ این دیدار امروز (پنجشنبه) از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد و با برتری یک بر صفر مس‌رفسنجان همراه شد.
«سعید رحیمی‌مقدم»  داور این دیدار بود که «سید یعقوب‌حجتی» و «مرتضی یوسف‌شهریاری» او را کمک کردند.
این بازی در حالی آغاز شد که نساجی در دیدار گذشته خود شکست سنگینی را مقابل سپاهان متحمل شد و مس‌رفسنجان توانسته بود نخستین برد فصلش را هفته گذشته به دست آورد.
در نیمه نخست، سرعت بازی بسیار پایین بود اما «محمد قاضی» مهاجم باتجربه مس توانست در دقیقه ۴۵ با ضربه سر تماشایی گلزنی کند.
در نیمه دوم، نساجی که نمی‌خواست با پذیرش دومین شکست متوالی وارد بحران شود برای جبران مافات تلاش زیادی انجام داد اما راه به جایی نبرد.
با این نتیجه، نساجی هفت امتیازی شد تا شرایطش در جدول دشوار شود. مس رفسنجان هم که به تازگی لیگ برتری شده است به امتیاز هشت رسید.
ترکیب نساجی
نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، ایوب کلانتری(امیرحسین موسی‌زاده)، محمود قائدرحمتی، میلاد کمندانی(روزبه شاه‌علی‌دوست)، فرزاد زامهران (شاهین مجیدی)، کریم اسلامی و مهرداد بایرامی(مصطفی نوروزی)
ترکیب مس‌رفسنجان
ناصر سالاری، عقیل کعبی (محمد آقاجانپور)، حامد نورمحمدی، محسن طرحانی، مسیح زاهدی، میثم نقی ‌زاده(پیمان نامور)، قائم اسلامی ‌خواه، سجاد آشوری(محسن آذرباد)، مهرداد رضایی، فراز امامعلی و محمد قاضی(مهرداد آوخ)

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.