×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
مدافع اولسان: پرسپولیس تیم بزرگی در ایران و آسیا است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، «دیو بولتوییس» مدافع هلندی تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی با اشاره به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه دوست دارند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند اما برای افرادی که در آنجا حضور ندارند، بازی در لیگ قهرمانان آسیا هم یک آرزو محسوب می‌شود. حضور در فینال برای من که به عنوان یک بازیکن خارجی به اینجا آمدم اتفاق جدیدی بود.
وی در مورد اینکه او نخستین بازیکن هلندی لیگ قهرمانان آسیا است، افزود: این اتفاق فوق‌العاده است و البته حضور در جام جهانی باشگاه‌ها هم اتفاق بی نظیری خواهد بود. همه برای حضور در آن مسابقات تشنه قهرمانی در آسیا هستند.
این مدافع هلندی اولسان تصریح کرد: این سومین شانس ما برای قهرمانی در این فصل است و امیدوارم که بتوانیم از آن به خوبی استفاده کنیم.
بولتویس ادامه داد: امسال فرصت‌های خوبی داشتیم تا فصل متفاوتی را رقم بزنیم اما در لیگ نتوانستیم قهرمان شویم. به همین خاطر اینبار امیدوارم در آسیا به جام برسیم و همه بازیکنان تلاش می‌کنیم تا به این هدفمان برسیم.
وی در خصوص شانس موفقیت پرسپولیس در این مسابقه گفت: حریف می‌خواهد شانس گلزنی خود را روی کرنرها و ضربات ایستگاهی امتحان کند اما ما از نظر هم تکنیک و هم کارهای تاکتیکی شرایط بهتری نسبت به حریف داریم و فکر می‌کنم بازی خوبی از کار در خواهد آمد. باید بهترین شیوه را برای موفقیت مقابل پرسپولیس در نظر بگیریم. پرسپولیس تیم بزرگ، خوب و قابل احترامی در ایران و آسیا است و تقابل با این تیم جذاب خواهد بود. در نهایت امیدوارم جام در دستان ما باشد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (شنبه ۲۹ آذر) به مصاف  اولسان هیوندای کره‌جنوبی خواهد رفت.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.