×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
دروازه‌بان اولسان: برد پرسپولیس افتخار بزرگی است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، یو سون هوک روز جمعه در گفت وگویی با سایت ای‌اف‌سی اظهار داشت: در کره دوران سختی داشتم و نتوانستم امسال زیاد بازی کنم اما به عنوان دروازه بان دوم اولسان از نظر ذهنی و فیزیکی آماده دیدار فینال آسیا هستم.
وی افزود: در طول سال خود را به اندازه کافی آماده کردم و این مساله به من کمک خواهد کرد تا در فینال آسیا نمایش خوبی داشته باشم.
دروازه بان دوم تیم اولسان با بیان اینکه یو هیون وو نخستین گزینه گلری در تیم است، گفت: بازگشت او به تیم برایم بهترین اتفاق نیست اما با این حال از لحاظ ذهنی برای هر اتفاقی در فینال آماده هستم.
وی با بیان اینکه زمان زیادی بود که بازی نکرده بودم، خاطرنشان کرد: هرچند فرصت بازی در لیگ قهرمانان آسیا برایم به وجود آمد اما بازی کردن در لیگ قهرمانان برای من چندان آسان نبود. در ادامه این رقابت‌ها نیز راحت‌تر بازی کردم و اعتماد به نفسم بیشتر شد.
یو سون هوک یادآور شد: برد فینال آسیا یک افتخاربزرگ و تجربه عجیبی است زیرا این رقابت اهمیت بالایی دارد. این فینال هم یک صفحه از روزگار ماست و ما نباید استرس داشته باشیم. می‌خواهیم از این بازی لذت ببریم.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از فردا(شنبه) ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف  اولسان هیوندای کره‌جنوبی خواهد رفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.