×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
اوج‌گیری تراکتور با شجاعی در شبی که برقِ یادگار رفت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، تیم‌های تراکتور تبریز و پیکان تهران از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد حریف تهرانی خود بگذرد.
هر چهار گل این بازی در نیمه اول زده شد. مهدی تیکدری(۲۱)، اشکان دژاگه(۲۲) و محمد عباس‌زاده(۳۹) گلزنان تراکتور بودند و در سوی مقابل رضا جبیره(۲۷) زننده تک گل تیم میهمان بود.
با این نتیجه تراکتور به دومین برد خود در دومین هفته‌ای که شجاعی سرمربی شده دست پیدا کرد تا حالا با ۱۲ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند. شجاعی در این دو هفته به اندازه پنج هفته قبلی با علیرضا منصوریان امتیاز گرفته است.
در سوی مقابل شاگردان مهدی تارتار هم در امتیاز ۹ باقی ماندند تا پیکان، قربانیِ اشتباهات عجیب مدافعانش در نیمه اول شود. این اولین باخت پیکان بعد از پنج هفته بود که به ثبت رسید. تیم تهرانی می‌توانست در دقیقه ۹۳ فاصله را به یک گل کاهش دهد اما محمدرضا اخباری ، پنالتی حجت حق‌وردی را گرفت و سومین پنالتی پیکان در این فل به هدر رفت.
اتفاق جالب این بازی در اواسط نیمه دوم رخ داد. به یک باره برق ورزشگاه یادگار امام رفت و بازی در حدود ۱۵ دقیقه متوقف شد اما علی صفایی، داور بازی تصمیم گرفت با وجود روشن نبودن دو پرژکتور بازی را از سر بگیرد. چند دقیقه بعد آن دو پروژکتور هم روشن شدند و مسابقه به حالت عادی بازگشت. در ابتدا هم این مسابقه به خاطر بارش برف ا چند دقیقه تاخیر آغاز شده بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.