×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
ادعای ائتلاف سعودی در خصوص سقوط موشک‌های یمنی

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، سخنگوی نیرو‌های ائتلاف عربی در سخنانی مدعی شد نیرو‌های یمنی موشکی بالستیکی را از استان عمران شلیک کردند که داخل سرزمین‌های یمن سقوط کرد.
سرتیپ ستاد، ترکی المالکی، در سخنانی مدعی شد نیرو‌های انصارالله امروز، شنبه موشکی بالستیک را از استان عمران شلیک کردند که داخل سرزمین یمن در استان جوف سقوط کرده است.
سرتیپ مالکی در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد: با نقض قانون بین الملل و با شلیک موشک‌های بالستیک، نیرو‌های انصارالله به شلیک موشک‌های بالستیک ادامه می‌دهند.
او در ادامه افزود: فرماندهی نیرو‌های مشترک ائتلاف در اتخاذ اقدامات قاطعانه به کار خود ادامه می‌دهند.
گفتنی است این ادعای ترکی المالکی در حالی انجام می‌شود که کابینه جدید منصور هادی به ریاست «معین عبدالملک» امروز، شنبه در برابر عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن در اقامتگاهش در ریاض برگزار شد.
عبدربه منصور هادی، هفته گذشته دستور تشکیل کابینه جدید، متشکل از ۲۴ پست را به ریاست معین عبدالملک صادر کرده بود.این مسأله در هماهنگی با توافق ریاض امضا شده‌ای که سال گذشته به منظور پایان دادن میان دولت یمن مورد حمایت جامعه جهانی و شورای انتقالی جنوب و بنا بر دستاورد‌های گفتگو‌های ملی و نیز طرح شورای همکاری خلیج فارس به دست آورد.
انتهای پیام/

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.