به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی در بازدید از شعبه تامین اجتماعی دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از ۳۰ خدمت غیرحضوری، تا کنون خدمات متعددی رونمایی شده است و مابقی نیز تا بهمن ماه سال جاری به ذی نفعان معرفی و ارایه خواهد شد.
وی افزود: تمامی همکاران این سازمان باید برای پیشبرد و موفقیت طرح ۳۰۷۰ تلاش می کنند تا از حجم مراجعات حضوری به واحدهای اجرایی کاسته شود.
امینی ارتقای کیفیت خدمات را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تلاش کارکنان و واحدهای ذیربط، مشکلات سیستمی در جریان اجرای طرح مشخص و برای رفع آنها اقدام خواهد شد.
مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: هم زمان با اجرای طرح و ارایه خدمات غیرحضوری از استان ها می خواهیم که نقاط قوت و ضعف هر یک از سرویس های ارایه شده را جمع بندی و ارسال کنند .
امینی افزود: با بررسی های صورت گرفته، تاکنون استقبال خوبی از روش ارایه غیرحضوری خدمات در قالب این طرح به عمل آمده است و با اطلاع رسانی مستمر، هر روز تعداد بیشتری از مخاطبان سازمان از آن استفاده خواهند کرد.
وی گفت: توسعه خدمات غیرحضوری علاوه بر ایجاد رضایت مندی، کاهش هزینه های سازمان و جامعه هدف را به دنبال دارد.
در جریان بازدید از شعبه تامین اجتماعی دهدشت که مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت، رضا امینی با کارکنان شعبه گفت و گو و مشکلات و دیدگاه های آنان را در زمینه اجرای طرح ۳۰۷۰ جویا شد.
مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی همچنین از برخی واحدهای تولیدی در این شهرستان بازدید و با کارفرمایان این واحدها در زمینه مسایل بیمه ای گفت و گو کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=58577