به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «سفیر» در این شماره نقش مرکز تماس بانک در هدایت و رفع مشکلات مشتریان و نیز پاسخ به پرسش هایی که از سوی نهادهای مختلف درباره فعالیت های این بانک مطرح می شود را بررسی کرده است.
مدیرعامل بانک نیز در این زمینه گفت و گویی انجام داده و در ادامه چند تن از مدیران و کارشناسان مراکز ارتباط با مشتریان بانک ۶۴۱۴۰ و واحد ارتباط مردمی اداره کل نظام های پرداخت، شرکت پیشگامان پویا، شرکت پارس تکنولوژی سداد و شرکت پرداخت الکترونیک سداد درباره فعالیت های روزانه خود گزارشی ارائه کرده اند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این شماره از نشریه از آخرین تحولات رخ داده در حوزه بانکداری دیجیتال گفته و رئیس اداره کل رفاه و درمان، اعضای تیم «بله» و مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد نیز مطالبی را ارائه کرده اند.
«سفیر» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران قابل دسترس است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=59761