×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
حمیداوی: فدراسیون جای غیرفوتبالی‌ها نیست/ رحمتی تا هر وقت که بخواهد زمان دارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا،فرهاد حمیداوی، مالک و مدیرعامل شهرخودرو بعد از نام‌نویسی در هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: سال گذشته هم در بحث انتخابات شرکت کرده بودم که به خاطر کرونا لغو شد. این بار در انتخابات ثبت نام کردیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.
او درباره تغییرات در اساسنامه این فدراسیون خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم باز هم جای تغییر داشت اما نسبت به اساسنامه قبلی بهتر شده است.
مالک شهرخودرو درباره نام‌نویسی علی‌ کریمی برای تصدی سمت ریاست در انتخابات اظهار کرد: این‌جا (فدراسیون فوتبال) فقط برای فوتبالی‌هاست و جایی برای غیرفوتبالی‌ها نیست. البته بعضی از مدیران هستند که فوتبالی نبودند اما توانمند هستند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و هر عزیزی که می‌آید برای فوتبال پاک و سلامت قدم بردارد.
حمیداوی درباره  روند نتیجه‌گیری تیمش در لیگ برتر نیز گفت:  در دو هفته گذشته خوب نتیجه گرفتیم و فکر می‌کنم بدشانسی دست از سر تیم ما برداشته باشد.
مالک شهرخودرو در واکنش به این که تا چه زمانی به مهدی رحمتی زمان می‌دهد؟ گفت: تا هر وقت که بخواهد.
او با رد اخبار مربوط به مشکلات مالی تیمش، درباره حواشی هفته گذشته مربوط به راه ندادن این تیم به ورزشگاه امام رضا (ع) به علت بدهکاری گفت: نمی‌دانم این حواشی چرا ایجاد می‌شود. به نظرم این یک مشکل درون خانوادگی بین مدیران باشگاه و عزیزان در ورزشگاه بود که هفته گذشته حل شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.