×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
اظهار نظر نکردن سولسشایر درباره شانس قهرمانی منچستر

به گزارش کیوسک خبر به نقل از تلگراف، منچستریونایتد با وجود شروع ضعیف در لیگ برتر انگلیس، توانست امتیازهای از دست رفته را جبران کند و اکنون با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و در صورت برتری در دیدار عقب افتاده، شیاطین سرخ بعد از مدت ها به صدر جدول لیگ برتر می رسند.
یونایتد باید در دیدار عقب افتاده برابر برنلی صف آرایی کند. این در حالی است که یونایتد توانست با تیم دوم خود در جام حذفی واتفورد را با تک گل مک تومینای شکست دهد و حالا روی دیدار با برنلی تمرکز کرده است.
اوله گنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد درباره بازی با برنلی و شانس قهرمانی تیمش در این فصل لیگ برتر گفت: ما هنوز حتی در میانه فصل هم نیستیم. هر بازی در لیگ برتر یک آزمون است ، یک آزمون مهم. حالا – برنلی ، سپس – لیورپول و فولام. همه اینها چالش های جدید هستند.
هیچ کس به یاد نمی آورد که جدول در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ چگونه بود. ما حرکت خوبی در جدول داشتیم و پس از شکست برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه توانستیم امتیازات خوبی جمع کنیم اکنون نیز با پیروزی خوب مقابل واتفورد نشان دادیم ذهنیت قوی برای بردن داریم. البته ، ما می خواهیم دوباره شتاب بگیریم و بین خود و مدعیان فاصله بیندازیم و به همین خاطر باید ۳ امتیاز با برنلی را به دست بیاوریم.
منچستریونایتد با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول با ۳۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر است.
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.