×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
لشکر مصدومان سایپا در دربی خودروسازان/ باخت یاران حسینی مقابل شهنازی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان ایران از صبح امروز (دوشنبه) ۲۲ دی ۱۳۹۹ با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم سایپا و پیکان تهران به عنوان خودروسازان لیگ به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه ۳ بر یک (۲۵-۱۹، ۲۵-۱۵ ، ۲۶-۲۸ و ۲۵-۲۱) به سود نارنجی‌پوشان پایان یافت.
در جریان ست دوم این بازی بهزاد حیدری پاسور جوان و جدید تیم سایپا به دلیل برخورد با بازیکن خودی مصدوم شد و دیگر نتوانست تیم خود را همراهی کند.
سیامک افروزی پزشک تیم ملی ایران و تیم سایپا، درباره مصدومیت این بازیکن گفت: خوشبختانه جواب ام‌آرآی بهزاد نگرانی‌های ما را برطرف کرد. بنده بیشتر نگران این بودم که دچار شکستگی شده باشد اما اینطور نبود.
او در مورد مدت زمان دوری و نوع مصدومیت این بازیکن نیز گفت: طبق جواب آزمایشات اودچار مصدومیت تاندونی شده است که احتمالا دو هفته از میادین دور باشد. خوشبختانه مشکلی خیلی جدی ندارد.
البته بد بیاری‌های ناصر شهنازی سرمربی نارنجی پوشان به اینجا ختم نشد و در جریان ست چهارم این بازی، محمدجواد معنوی‌نژاد ستاره ملی پوش سایپا دچار مصدومیت شده و از بازی بیرون رفت.  البته به نظر می‌رسد که مشکل این بازیکن جدی نیست.
انتهای پیام

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.