×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
پیرلو: مقابل اینتر، ترسو و قابل پیش‌بینی بودیم

به گزارش ایرنا، یکشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، تیم‌های مدعی اینتر و یوونتوس در ورزشگاه «سن‌سیرو» به میدان رفتند که میزبان با نمایشی حساب شده به برتری دو بر صفر رسید تا یوونتوس نشان دهد امسال مانند همیشه مدعی اصلی قهرمانی نیست.

«آندره‌آ پیرلو» سرمربی یوونتوس در نشست خبری پس از بازی، اظهار داشت: شکست بسیار بدی در مقابل اینتر داشتیم. نمی‌توانستیم بدتر از این بازی کنیم و این موضوع برای من غیرمنتظره بود. اما ما باید دوباره سر بلند کنیم و برای دیدار روز چهارشنبه در مقابل ناپولی آماده شویم. 

وی ادامه داد: از همان ابتدا نگرش اشتباهی نسبت به این دیدار داشتیم و زمانی که عزم لازم برای پیروزی نباشد، بازی سخت می‌شود. زمانی که وارد زمین شدیم، با ترس بازی را شروع کردیم. ما از بازی تهاجمی اینتر می‌ترسیدیم و به همین دلیل فقط بر روی کار دفاعی تمرکز کردیم و در کارهای هجومی خوب نبودیم.

پیرلو در خصوص دفاع از عنوان قهرمانی در ادامه فصل، گفت: همچنان برای قهرمانی جاه‌طلب هستیم و تا آخرین لحظه برای آن می‌جنگیم اما از آنچه نا امید شدم، نگرش تیمی یوونتوس است. تیمی مثل یوونتوس باید همیشه ابتکار عمل را در دست داشته باشد اما خیلی ترسو بودیم.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس افزود: بیش از حد قابل پیش‌بینی و بی‌نظم بودیم و دویدن بازیکنان اینتر ما را مجذوب کرده بود و همه‌چیز از آن لحظه کا را برای ما دشوارتر کرد.

تیم فوتبال یوونتوس روز چهارشنبه باید در چارچوب فینال سوپرکاپ ایتالیا به مصاف ناپولی برود. یوونتوسی‌ها در حال حاضر در رده پنجم جدول سری آ قرار دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.