به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی سه ماه مهر، آبان و آذر هر ۲۶ ثانیه یک کارتبهکارت در چت اپلیکیشن بله انجام و در هر ثانیه ۸٫۸ میلیون ریال پول توسط کاربران کارت به کارت شده است.
همچنین طی این مدت یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۸۷۵ کانال و گروه در بله ساخته شده است.
در فصل پاییز مجموعا ۱۹ هزار و ۱۳۶ پیام به بخش پشتیبانی بله ارسال و چهار هزار و ۷۸۴ تماس با کارشناسان برقرار شده است.
لازم به ذکر است، اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنشهای مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
ارائه خدمات پیامرسانی از جمله گفتوگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و… از جمله قابلیت های بله به عنوان یک اپلیکیشن و پیامرسان ارتباطی و بانکی کشور است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=63707