×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بزرگترین جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی برگزار شد. 

در این جشنواره، شرکت بیمه سرمد براساس رأی هیات داوران، به دلیل تلاش در عرصه کسب وکار و تکریم و رضایت‌مندی مشتریان، به عنوان یکی از ۱۰۰ واحد مشتری‌مدار برتر کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس سه ستاره و لوح از این جشنواره ملی شد. 

مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد در این باره گفت: بیمه سرمد در سال گذشته برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و سهولت استفاده از خدمات بیمه‌ای شرکت، وب اپلیکیشن سرمد و مرکز تماس ۲۴ ساعته ۱۵۱۶ را راه‌اندازی کرد که تمامی مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز با استفاده از این دو خدمت نوین، به اطلاعات بیمه‌ای، مراکز طرف قرارداد و باشگاه مشتریان دسترسی داشته و بتوانند از مشاوره بیمه‌ای کارشناسان سرمد استفاده نمایند. 

وی با بیان این موضوع که طبق گزارش ارائه شده از سوی بیمه مرکزی، بیمه سرمد کمترین میزان شکایات بیمه‌گذاران و هم‌چنین کوتاهترین زمان پاسخگویی به مشتریان را دارد و اعتقاد داریم که با ارائه خدمات برخط و مشتری‌مدار می‌توانیم رتبه و اعتبار شرکت را بالاتر ببریم. 

بزرگترین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار با حمایت نهاد ریاست جمهوری، شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان بین المللی برند در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن برگزار شده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.