به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیر حضوری با اجرای طرح ۳۰۷۰ به دنبال دستیابی به اهدافی همچون افزایش رضایتمندی،تسهیل در امور و کاهش مراجعات بوده و با عزم راسخ همکاران و استقبال شرکای اجتماعی شاهد تحقق کامل طرح مزبورخواهیم بود، اما به دلیل برخی از مسائل و محدودیتهای موجود، کارگزاری های این سازمان می توانند خدمات طرح ۳۰۷۰ را برای بیمه شدگان و بازنشستگان انجام دهند.
به دلیل فقدان امکانات لازم توسط مخاطبین،پائین بودن سطح دانش بخشی از جامعه هدف در زمینه نحوه استفاده از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی و به منظور استفاده از ظرفیت کارگزاریهای رسمی در جهت ایجاد بسترهای فرهنگی و تسریع در اجرای کامل طرح ۳۰۷۰ ، دفاتر کارگزاری ها مجاز هستند نسبت به انجام خدمات طرح ۳۰۷۰ به نیابت از مخاطبین اقدام کنند.ضمنا حق الزحمه مربوطه از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.
درخواست وپرداخت کمک هزینه ازدواج، درخواست وپرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم، درخواست و پرداخت کمک هزینه اروتزو پروتز، سرویس دریافت حق بیمه و احتساب سوابق دوران خدمات سربازی، درخواست تکمیل سوابق و پرداخت حق بیمه کسری از ماه، دریافت اعتراض کارفرماو تعیین واعلام زمان رسیدگی، اخذ الکترونیکی درخواست وصدورهوشمندوابلاغ مفاصاحساب، درخواست بیمه بیکاری، درخواست کمیسیون پزشکی، نامنویسی افرادتبعی، انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه اختیاری، انعقاد قراردادو دریافت برخط بیمه حرف ومشاغل آزاد، برقراری مستمری بازماندگان، برقراری بازنشستگی عادی، ابلاغ الکترونیک، ابلاغ مفاصاحساب به واگذارنده و پیمانکار، استعلام وضعیت دریافت مستمری و بیمه شده، اخذ تعهدنامه ابلاغ الکترونیکی، مشاهده جزئیات محاسبات و گردش حساب بدهی ها، حذف کاغذ از درآمد(سامانه مکاتبات الکترونیک)، پیگیری مطالبات متمرکز، تقسیط غیرحضوری و نظام مند بدهی ها، اخذدرخواست کفالت وبازرسی، درخواست حوادث و بررسی وتکمیل اطلاعات مرتبط بااستحقاق درمان از خدمات طرح ۳۰۷۰ است که طی این بخشنامه کارگزاری ها مجاز به ارائه آن هستند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=72623