به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی تصریح کرد: مجموعه مذکور شامل دو بخش “اهداف کمی بانک در سال ۱۴۰۰ ” و “طرح انگیزشی پایش و پویش” است که در بخش نخست آن، اهداف بانک در زیربخش های مدیریت منابع، مصارف، درآمدها، نقدینگی و خدمات الکترونیک، کمی سازی شده است و زیربخش های مذکور، با یکدیگر مرتبط بوده و از همدیگر تاثیر می پذیرند.
سعادتفر در ادامه گفت: در بخش دوم این مجموعه، کنترل و پایش درصد تحقق اهداف بانک بر اساس شاخص های کمی بصورت ماهانه انجام می¬پذیرد و متناسب با تلاش همکاران در شعب و مدیریت های ذیربط، کارانه¬ی درخور، پیش بینی و پرداخت خواهد شد.
معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران در پایان اظهار داشت: امید است با درک ضرورت و اهمیت موضوع و با بکارگیری تمامی توانمندی ها و ظرفیت های در اختیار، بیش از پیش موجب اعتلاء جایگاه پست بانک ایران در صنعت بانکی کشور و تحقق چشم انداز بانک یعنی “انتخاب اول مشتریان در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و پیشگام در اقتصاد دیجیتال” باشیم.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=76775