به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، هر مشتری ممکن است با سوالات متعددی در حوزه خدمات بانک مواجه شود، اما بسیاری از این سوالات پیش از آن مطرح و پاسخ داده شده اند.
پاسخ سوالات ارزی ریالی، سوالات حقوقی، سوالات تسهیلاتی و سوالات خدمات الکترونیک به طور تفکیکی و تجمیعی در سایت بانک ملی ایران به سادگی قابل جست و جو است، اما اگر سوالات جدیدی نیز برای مشتریان وجود داشته باشد، مرکز ارتباط مردمی بانک به آنها پاسخ خواهد داد.
این مرکز با شماره تماس ۶۴۱۴۰-۰۲۱ پاسخگوی مشتریان بانک ملی ایران است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=79156