×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
ایجاد دسترسی آسان و بیشتر به لوازم‌خانگی روزمره

به‌عنوان بخشی از نوآوری‌های ‌ESG (مسئولیت اجتماعی و زیست‌محیطی) برای تأمین هرچه بیشتر حقوق انسانی، ال‌جی تصمیم به تولید لوازم‌خانگی با قابلیت دسترسی راحت و بیشتر برای افراد با چالش‌های جسمی گرفته است. راهکار خشک‌شویی عمودی WashTower اولین محصولی خواهد بود که به راهنمای صوتی و برچسب‌های خط بریل مجهز خواهد شد. ال‌جی قصد دارد طی بازه یک‌ساله، تعداد زیادی از این قبیل لوازم‌خانگی را راهی بازار کند و این بهبود در استفاده از محصول را از WashTower و جاروبرقی رباتی CordZero M9 آغاز نموده است.

راهنمای صوتی ماشین لباسشویی WashTower و جاروبرقی CordZero M9 دسترسی به بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته این لوازم‌خانگی را از طریق درخواست‌های صوتی، برای افراد دچار اختلالات بینایی بسیار آسان می‌سازد. هنگام فشردن هر یک از کلیدها، صدای مربوط به آن کلید از لباسشویی پخش می شود و امکان بازخورد واضح‌تر را ممکن می‌سازد تا کاربر کم‌بینا برای انتخاب تنظیمات و عملکرد صحیح، بهتر راهنمایی شود.

با نصب برچسب‌های بریل استفاده از پنل کنترلی ماشین لباسشویی WashTower برای مشتریان کم‌بینا بسیار راحت‌تر خواهد بود. ارتقا در دسترسی و استفاده آسانتر از دیگر محصولات ال‌جی از قبیل جاروبرقی‌های رباتی، ماشین‌های لباسشویی، جاروبرقی‌ها، یخچال‌ها و دستگاه‌های تهویه مطبوع هم در دست اجرا است.

با تعهد بیشتر در جهت مدیریت بهتر مسئولیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی، ال‌جی مولفه های لازم را برای کمک به داشتن جامعه‌ای بهتر برای تمامی انسان‌ها وزندگی بهتر برای مشتریان، در نظر گرفته است. البته باید توجه داشت که این تلاش‌ها بدون همراهی شریک دیرینه ال‌جی دراین زمینه در ایالات‌متحده، مرکز ملی رسانه‌های دسترس‌پذیر (NCAM)‌ ممکن نبوده‌است و این مرکز یکی از اعضای شورای LG Accessibility Advisory Council نیز می باشد.

Donna Danielewski از NCAM می‌گوید: «فعالیت‌های شورای دسترس‌پذیری ال‌جی در آمریکا واقعاً قابل‌توجه و ارزشمند است. تیم‌های بین‌المللی ال‌جی گرد هم آمده‌اند تا میزبان متخصصان و مدیران سازمان‌های حمایت از توان‌یابان آمریکا باشند. آن‌ها بازخورد‌های صریح و منتقدانه‌ای را بر جدیدترین سخت‌افزارها، نرم‌افزار و فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده ال‌جی وارد نمودند و همچنین تازه‌ترین آپدیت‌ها در خصوص فرآیند فعالیت‌های ال‌جی در راستای استفاده راحتتر توان‌یابان از محصولاتش را دریافت نموده. تیم ما در NCAM همواره از فرصت یادگیری از اعضای شورا (و همچنین نمایندگانی از تمامی سطوح ال‌جی) سپاس گذار بوده و در عین حال با تمام تخصص و تجربه‌مان در این برنامه حضورداشته‌ایم.»

###

درباره ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و کالاهای مصرفی است که با نیروی کار گستره ۷۴ هزارنفری تقریباً در تمام کشورهای دنیا حضور دارد. ال‌جی از پنج شرکت تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، ارتباطات موبایل، راهکارهای قطعات اتومبیل و راهکارهای تجاری تشکیل‌شده است. با فروش بین‌المللی ۵۳ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۹، ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشرو با دامنه وسیع محصولات از تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال‌ها، دستگاه‌های تهویه مطبوع تا ابزارهای موبایل، دیجیتال ساینیج و قطعات اتومبیل است. ال‌جی همچنین با برند اعلای LG SIGNATURE و برند پیشرفته LG ThinQ شناخته می‌شود که دربرگیرنده تکنولوژی هوش مصنوعی این شرکت هستند. برای اخبار بیشتر درباره ال‌جی به LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.