به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی زندی از برپایی این جشنواره با اهداف «تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی های صنعت بیمه و معرفی آثار برتر»، «ایجادرقابت، تحول، پویایی و نوآوری در روابط عمومی های صنعت بیمه»، «به اشتراک گذاردن تجربیات پدیدآورندگان آثار برتر با سایر مجموعه های همکار» و «برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی بیمه» خبرداد و گفت: آثار و مستندات تهیه شده در محورهای مختلف توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و از پدید آورندگان آثار برتر در ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات تقدیر خواهدشد.
دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، رعایت استانداردهای علمی در محورهای نه گانه توسط هیات داوران را شرط شرکت در هشتمین جشنواره اعلام کرد و افزود: با توجه به محدویت زمانی، آثاری که پس از زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره (یازدهم اردیبهشت)ارسال شوند به هیچ عنوان ارزیابی نخواهند شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی از بخش های انتشارات، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و مراسم، روابط عمومی الکترونیک، مطالعات اجتماعی، ارتباطات درون سازمانی، سلامت و بیمه، خلاقیت و نوآوری و مدیریت و برنامه ریزی به عنوان محورهای اصلی این جشنواره یاد کرد.
شایان ذکر است تاکنون هفت دوره جشنواره روابط عمومی هایبرتر صنعت بیمه با حضور حداکثری مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شده است