×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
به من حقوق و بن و بیمه ندادید اما اگر بیایید منزل ما هندوانه آماده است!

یک کارگر پیمانکاری راه‌آهن که چند ماه مزد نگرفته، در چند خط وضعیت دردناک معیشتی خود را به تصویر می‌کشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، یک کارگر پیمانکاری ابنیه‌ی راه آهن که چندین ماه دستمزد نگرفته و منتظر پرداخت معوقات مزدی است؛ در چند خط، مشکلات معیشتی خود را با لحنی ساده به تصویر کشیده است.

او نوشته: «از پیمانکار دعوت می‌کنم بیاید خانه من و برای خانواده‌ام صحبت کند؛ به آن‌ها بگوید که اگر گرسنه هستند به خاطر این است که کارفرما پول نداده؛ بهشون توضیح بدهد تو قرارداد نیامده بن عید و رمضان به ما بدهند؛ روز کارگر و عید فطر که اصلاً مال ما نیست. راستی بچه‌های من ماه رمضان را خوب می‌شناسند چون کل سال برای ما ماه رمضان است. به آن‌ها بگویید که پول بیمه رو ندادیم چون مترو نداده؛ به بچه‌هام بگویید که طعم گوشت و مرغ چه مزه‌ای‌ست چون آن‌ها دیگر یادشان رفته….

راستی خواستید بیایید خانه من، گروه فیلمبردارت را نیاور چون با عرض شرمندگی، خانه من مستاجری است و کوچک فقط اگر سر راه صاحب خانه را دیدی نگو با من کار داری چون چهار برج است اجاره ندادم ممکن است چیزی بگوید. ما قشر کارگر، آبرو برایمان از نان شب واجب‌تر است. به من حقوق و بن و بیمه ندادید ولی اگر بیایید منزل من هندوانه آماده است، شرمنده حقوقم به بیشتر از این جواب نمی‌دهد!»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.