به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، نرم افزار “آسیا برتر” و در مرحله نخست، امکان استعلام قیمت و صدور بیمه نامه شخص ثالث به صورت برخط ایجاد شده و به تدریج امکان صدور بیمه نامه سایر رشته های بیمه ای، میز الکترونیکی خسارت و خدمات بیمه ای درمان تکمیلی در این بستر الکترونیکی فراهم می شود.
بنابر این گزارش، با توجه به نقش و جایگاه مهم پیام رسان ها در زندگی مردم به ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا ، قابلیت پیام رسانی به صورت متنی، صوتی و تصویری برای تبادل مدارک مربوط به صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در این نرم افزار وجود دارد.
کیف پول بیمه ای، برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات برخط و اشتراک گذاری فیلم های آموزشی و تبلیغاتی، ایجاد گروه، کانال فروش، آموزش و آزمون، مدیریت پروژه، کارگروه، مخزن جلسه و نظر سنجی از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.
این گزارش تصریح می کند ، هدف از ایجاد این نرم افزار، جمع آوری مجموعه ای از ظرفیت ها و ایجاد باشگاه مشتریان برای ارائه خدمات بیمه ای مورد نیاز مشتریان و بیمه گذاران بیمه آسیا است.