بانک ایران زمین درک درست و به موقعی از بانکداری الکترونیکی داشته و در این عرصه حضوری فعال و چشمگیر دارد و با هدف جلب رضایت مشتریان، از ظرفیت بانکداری الکترونیکی نهایت استفاده را به عمل آورده است و خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین به اندازهای گسترده و چشمگیر است که مراجعه مشتریان بانک را به حداقل ممکن کاهش داده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از تجارت آوا، زندگی انسان بر ریل علم و دانش حرکت میکند و هرگاه که در این مسیر گام برداشته، به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کرده است. از سوی دیگر هر گاه که انسان نسبت به دانش و فن آوری های روز بی توجه یا کم توجه بوده و به هر دلیل از آنها غافل شده، زیان های جبران ناپذیری را متحمل شده است. به همین دلیل هرگز نمی توان و نباید از علم و فناوری فاصله گرفت یا آن را کم اهمیت پنداشت و این موضوع همواره مورد توجه بانک ایران زمین بوده است.
واقعیت انکار ناپذیر آن است که علم و فناوری در تمامی بخشهای زندگی انسان خودنمایی می کند و تاثیرگذاری آن به نوعی است که به هیچ عنوان نمیتوان و نباید از فرصت های پیش آمده علمی استفاده نکرد.
علم و فناوری به اندازهای اهمیت دارد که در تمامی بخش ها و لحظه های زندگی انسان مورد استفاده قرار می گیرد و این ظرفیتی است که بانکداری نیز ناچار به سوی آن گام برداشته است.
امروزه استفاده از ظرفیت بانک ها، از حضور فیزیکی به فضای مجازی حرکت کرده و فناوری در این عرصه به اندازهای رشد داشته که بسیاری از خدمات بانکی را می توان در قالب بانکداری الکترونیکی اجرا، دریافت یا پرداخت کرد.
بانک ایران زمین نیز درک درست و به موقعی از بانکداری الکترونیکی داشته، در این عرصه حضوری فعال و چشمگیر داشته و با هدف جلب رضایت مشتریان، از ظرفیت بانکداری الکترونیکی نهایت استفاده را به عمل آورده است.
خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین به اندازهای گسترده و چشمگیر است که مراجعه مشتریان بانک را به حداقل ممکن کاهش داده است.
امروزه می توان با مراجعه به سایت بانک ایران زمین، به سادگی ابزار بانکداری الکترونیکی را فعال کرد و در قالب آن انواع حساب های قرض الحسنه، جاری، کارت و سپرده کوتاه مدت را افتتاح کرد.
البته خدمات بانکداری الکترونیکی مواردی را به دنبال دارد که به نظر می رسد باید با مراجعه حضوری، صرف وقت و البته تنش عصبی به آن رسیدگی کرد که یکی از این موارد، تراکنشهای خرید و برداشت های ناموفق است. نکتهای که در این شرایط روح و روان را آزار می دهند، نگرانی مشتریان از هنگامی است که تراکنش ناموفق صورت می گیرد. مشتریان به راستی نمی دانند چه بلایی به روزگارشان آمده و برای درک آن می بایست تا زمان باز شدن بانک، صبر کنند تا ابهام شان رفع شود.
نکته مهمتر آنکه بسیاری از تراکنش ها شامل عددهای قابل توجهی می شود که برای مشتریان به ویژه مشتریان حقوق بگیر و دهکهای پایین جامعه، از حساسیت های بیشتری برخوردار است.
بانک ایران زمین بدلیل درکی که از شرایط مشتریان دارد، پیگیری تراکنش خرید و برداشت ناموفق را در سایت بانک بارگذاری کرده تا کسانی که با این چالش روبرو می شوند، به سادگی با مراجعه به این بخش از سایت، درخواست خود را مطرح کنند و بانک نیز به محض دریافت این درخواست، در اسرع وقت اقدام به بررسی و اعلام نظر می کند. نکته جالب توجه اینکه کد پیگیری برای مشتری ارسال میشود تا در صورتیکه با سوال یا چالشی روبرو شد، بتواند درخواست خود را مورد بررسی قرار داده یا نسبت به آن اقدامات دیگری را انجام دهد. البته بانکداری الکترونیک بخش های بسیاری دارد که میتوان با مراجعه به سایت بانک ایران زمین از آن ظرفیتها اطلاع پیدا و استفاده کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=148114