به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده الکترونیکی اموال منقول این سازمان به شماره ۲۵۸، برگزار میشود.
سازمان اموال تملیکی در نظر دارد برخی کالاهای تحت اختیار خود را با بهرهگیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به صورت اینترنتی به فروش برساند.
بر این اساس، متقاضیان از ساعت ۸ صبح روز سهشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ میتوانند جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.
بسته پیشنهادات مربوط به این مزایده ساعت ۱۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ بازگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام میشوند.
همچنین بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
ضمناً از آنجاییکه مزایده بصورت اینترنتی میباشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
۱- شرکت کنندگان در مزایده میبایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
۲- بـرگزاری مزایـده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می پذیرد، لذا کلیه شرکت کنندگان درمزایده می توانند از تاریخ فوق الذکربه نشانی setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.
۳- ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ امکان پذیر خواهد بود.
۴- داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
۵-اطلاعات ریز اقلام ارائه شده درمزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم میباشد.
۶- بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
۷- پیشنهاد می گردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.
۸- پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می گردند.
۹- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف،می توانندصرفا گزینه انصراف درسیستم را تا ساعت ۱۱ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ انتخاب و ثبت نمایند.
توجه:(لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده وبدون مراجعه به ادارات استان،با انتخاب گزینه انصراف،ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمیباشد).
۱۰- متقـاضیان محترم می توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.
متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=157976