×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳

رئیس ستاد مرکزی اربعین در مراسم تجلیل از خادمان اربعین که در ساختمان شماره دو بیمه مرکزی برگزار شد گفت: امسال با برنامه‌ریزی و تلاش جهادی خادمان اربعین رضایتمندی زائران بی نظیر بود و بیش از ۹۰ درصد زوار اربعین از شرایط سفر اعلام رضایت کردند که این رضایت در موضوع بیمه هم صادق است.
میر احمدی افزود: در بحث بیمه اربعین نگاه بیمه گر به هیچ عنوان مادی نبود و تنها خدمت به زائران در نظر گرفته شد، که میزان حق بیمه دریافتی و حجم خدمات ارائه شده شاهد این مدعاست.

وی با اشاره به چالش های اربعین ۱۴۰۲ تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده دولت بیمه اربعین را الزامی کند چون افراد حادثه دیده به شدت از اینکه بیمه نبودند اظهار پشیمانی کردند، هر چند بیمه میهن تا جایی که ممکن بود به زواری هم که بیمه نبودند خدمات رسانی کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن گفت: از تجربیات ارزشمند بیمه میهن در اربعین امسال برای بهبود خدمات به زوار در سال های بعد استفاده خواهیم کرد و برای سال بعد در حال بررسی پوشش بیمه‌ای کلیه زائران غیر ایرانی اربعین از همه کشورها با استفاده از ظرفیت صندوق تکافل نیز هستیم.

در این مراسم که با حضور رئیس ستاد مرکزی اربعین، رئیس کل و معاونان بیمه مرکزی و برخی از مدیران عامل صنعت بیمه همراه بود از زحمات کارکنان بیمه میهن به عنوان بیمه گر اربعین ۱۴۰۲ و دیگر افرادیکه در اربعین سهمی داشتند قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.