×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت بیمه سامان با بیان این که عمده فروش شرکت های بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران انجام می شود، گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران در راستای اهداف سازمان و از ماموریت های اصلی شبکه فروش است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، “احمدرضا ضرابیه” در دیدار روسای شعب سراسر کشور با تاکید بر لزوم افزایش سهم خرده فروشی به ویژه در رشته های عمر، موبایل، درمان خانواده و آتش سوزی، افزود: بخشنامه های استراتژیک سازمانی، نقشه راه همه ارکان سازمان به ویژه شبکه فروش است.
عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شرکت، گفت: افزایش فروش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان از مسیر ارائه خدمات دیجیتال و توسعه حضور در بازارهای بین المللی می گذرد.
در ادامه این نشست که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان برگزار شد ، مشکلات و مسایل مربوط به شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.