×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس، یادآور شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی دلیر مردانی است که با عشق به میهن و اعتقاد به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کردند و حماسه‌ای جاودان را در تاریخ این سرزمین رقم زدند. این هفته، فرصتی است تا بار دیگر از رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز تجلیل و تکریم کنیم و یاد و خاطره آن روزهای پرافتخار را گرامی بداریم.

دفاع مقدس تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه منبع و جریانی سیال از آموزه‌های اخلاقی، معنوی و ملی است که برای همه ما درس‌های بزرگی دارد. درس ایثار، مقاومت و وفاداری به وطن که برای همه اقشار از جمله مدیران کشور و مردم باید بصورت مستمر سرلوحه عمل باشد. امروز نیز در میدان‌های اقتصادی و اجتماعی، نیازمند تداوم همان روحیه هستیم تا با همدلی و همکاری بتوانیم کشور عزیزمان را در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار قرار دهیم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که برکت تقارن با میلاد سراسر فیض رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و هفته وحدت شکوهی دوچندان یافته است به تمامی هموطنان عزیز به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان گرانقدر تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با الگوگیری از این دوران پرافتخار، بتوانیم در مسیر خدمت به مردم شریف ایران اسلامی گام‌های مؤثری برداریم.

از خداوند متعال، سربلندی و عزت روزافزون ملت بزرگ ایران را خواهانم.

محمد شیخ حسینی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.