×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران، سرپرست های جدید اداره کل روابط عمومی و امور مجلس بانک معرفی شدند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده طی مراسمی «داریوش سهرابی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی» و «غلامرضا مرحبا را به عنوان سرپرست امور مجلس» منصوب کرد و در ادامه ضمن تبریک اعیاد گذشته و هفته دفاع مقدس، از تغییرات اساسی و دستورالعمل های جدید در ساختار مدیریتی بانک در راستای تحقق اهداف بانک خبرداد.

وی با بیان این که تغییرات جدید در راستای تلاش های مضاعف و آماده شدن بانک برای ارائه فصل جدیدی از خدمات خواهد بود، گفت: لزوم نگاه های جدید در ساختار مدیریتی بانک در راستای دستیابی آسانتر و سریعتر به اهداف بانک است.

دکتر نجارزاده با بیان این که تغییرات ایجاد شده در ساختار سازمانی جدید به منظور شتاب گیری اهداف بانک است، گفت: از اهداف اصلی بانک ملی ایران رضایت عموم مردم و برطرف کردن نیاز مشتریان است و این اهداف امسال با تلاش مضاعف محقق خواهد شد.

وی با بیان این که در دوره حضور فرشاد شهیدزاده مدیر سابق امور مجلس شاهد توفیقات و دستاورد های خوبی بودیم و بانک کمترین چالش و مشکلات را به خود دید، گفت: در این دوره بانک توانست با تکیه بر تلاش ها و زحمات، ۲۵ همت افزایش سرمایه دهد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم با اشاره به جاری ساختن رویکردهای جدید بانک ملی ایران در عرصه بانکداری، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال جاری با برنامه های مدون و دقیق برای رسیدن به اهداف خود تلاش مضاعف خواهد کرد.

دکتر نجارزاده همچنین در ادامه با تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های بی وقفه رئیس سابق اداره کل روابط عمومی گفت: از دو سال اخیر بانک ملی دوران درخشانی را در روابط عمومی به خود دید و توانست محصولات بانک را در سطح رسانه های مختلف به گونه ای جدید معرفی کند.

وی با تاکید بر این که باید با اصلاح ساختار و رویه های بانک، چابکی لازم برای توسعه بانک را ایجاد کنیم، گفت: امیدواریم با مسئولان جدید و همچنین با هم افزایی نیروها و استفاده بهینه از منابع، سهم بازار بانک در شبکه بانکی در تمامی امور بیش از پیش افزایش یابد .

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با تاکید بر ظرفیت ها و توانمندی های داریوش سهرابی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی اظهارداشت: بانک در دوران مسئولیت وی بی شک به دستاوردهای خوب و مطلوبی خواهد رسید.

وی با بیان این که سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی سالهاست که در حوزه خبر، رسانه و روابط عمومی از صاحب نظران و اساتید این حوزه هستند، گفت: بدون شک با حضور وی در این مسئولیت، بانک فصل جدیدی از ارائه و معرفی محصولات و خدمات بانک را تجربه خواهد کرد.

نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن اهمیت عملکرد اداره کل روابط عمومی، بر توانمندی مسئولیت های جدید در بانک تاکید کرد.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم طی سخنانی با توجه به توانمندی های هر دو مسئول جدید گفت: با توجه به این که بانک ملی ایران در شبکه بانکی و اقتصاد کشور پیشرو و پیشتاز است انتظار داریم که با توجه به سابقه و پیشینه مدیریت هر دو مسئول جدید شاهد تحولات خوبی باشیم.

در این مراسم همچنین مسئولان جدید نیز دیدگاه های خود را به منظور پیشبرد اهداف بانک مطرح کردند.

داریوش سهرابی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در ادامه این مراسم ضمن تشریح برنامه خود برای تصدی ریاست این اداره کل گفت: کار تیمی برای پیشبرد امور و نیل به اهداف بانک، ضروری است.

وی افزود: در دنیای دیجیتال برای پیشی گرفتن از رقبا باید محصولات و خدمات بانک را از مسیرهای جدید به سرعت و به موقع به دست مشتریان برسانیم.

سرپرست جدید امور مجلس بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت : امیدوارم باعملکردمان بتوانیم اعتماد مشتریان را بیش از پیش به بانک جلب کنیم.

رئیس اسبق اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد دوران مسئولیت خود ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.