×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳

بازنگری در استراتژی تولید محصولات، افزایش ضریب دسترسی واحدهای مجتمع و ثبت رکورد کمترین میزان توقفات در کنار مدیریت تامین خوراک، باعث تولید محصولات پلیمری به میزان ۹ درصد بیشتر از طراحی این محصولات و ثبت رکورد تولید تاریخی محصولات پلیمری در تمام ادوار شرکت پتروشیمی امیرکبیر طی ۶ ماهه سال جاری که مزین به نام جهش تولید است، شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه میزان کل تولیدات این مجتمع در ۶ ماهه ابتدای سال جاری با افزایش ۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل مواجه شده است، اظهار داشت: این میزان تولید با افزایش ۳ درصدی نسبت به برنامه تدوین شده صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت پترشیمی امیرکبیر در ادامه خاطر نشان کرد: محصولات پلیمری در این دوره با افزایش تولید ۱۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۲۱ درصدی نسبت به برنامه، موفق به ثبت رکورد تولید این محصولات در این دوره زمانی شد.
وی این میزان تولید محصولات پلیمری در بازه زمانی شش ماهه را معادل ۹ درصد بیشتر از میزان طراحی واحد های پلیمری دانست و افزود: در حوزه تولید محصولات پلیمری می توان به ثبت رکورد در تولید محصول پلی اتیلن سنگین با تولید در ۶ ماهه ابتدای سال اشاره کرد که این میزان ۱۶ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۲۲ درصد نسبت به برنامه و ۱۹ درصد نسبت به طراحی افرایش داشته است و این رکوردشکنی برای اولین بار در تمام ادوار پتروشیمی امیرکبیر رخ می‌دهد.
صادقی در پایان گفت: پتروشیمی امیرکبیر در تولید محصول پلی اتیلن سبک با افزایش ۲۴ درصدی نسبت به سال قبل، ۱۸ درصدی نسبت به برنامه و ۶ درصدی نسبت به طراحی موفق به ثبت رکورد در شش ماهه ابتدای سال جاری شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.