×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان ستادی، روز سه‌شنبه، سوم مهرماه، در نمازخانه ستاد مرکز صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار گردید.

کیوسک خبر ـ این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد. ابتدا حاج آقا مؤذنی، معاون فرهنگی اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران، درباره آغاز جنگ و شکست حصر آبادان به دستور حضرت امام (ره) و شجاعت شهیدان و ایثارگران در دفاع از ناموس و قاموس وطن سخنانی بیان فرمودند. ایشان تأکید کردند که ما باید با تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و امام راحل، گام‌های استواری در مسیر آنان برداریم و در خدمت به خانواده‌های ایثارگران و بازماندگانشان بکوشیم تا مورد رضای حق تعالی و شهیدان قرار گیریم.

در ادامه، برادر محسنی، جانباز ۷۰ درصد و عضو هیات مدیره، با نقل خاطره‌ای، یاد رشادت‌های شهیدان و همرزمان خود را برای همکاران حاضر تداعی کرد و خدمت در صندوق شاهد به بازماندگان شهدا و ایثارگران را توفیقی ارزشمند دانست که باید در برابر آن شکرگزاری کرد.

سپس دکتر کریمی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد حماسه‌سازان و دلاورمردان این مرز و بوم، فرمودند: «شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس با شجاعت و ازخودگذشتگی، برگ‌های زرینی از تاریخ ایران عزیز را رقم زدند. دفاع مقدس تبلور ایثار و مقاومت مردان و زنانی است که در سخت‌ترین روزهای این سرزمین برای پاسداری از خاک، ناموس و ایمان خود ایستادند و به جهان نشان دادند که آزادی و عزت، ارزش‌هایی بی‌بدیل هستند که با ارزش‌های ریالی و مادی قابل معاوضه نیستند.»

دکتر کریمی در ادامه بیان کردند که دفاع مقدس نه تنها یک مقطع تاریخی، بلکه مدرسه و مکتبی است که در طول زمان، درس شجاعت، وفاداری و ازخودگذشتگی را به زیبایی تعلیم می‌دهد. بنابراین، ما مسئولیت داریم تا رشادت‌ها و فداکاری‌های کسانی را که در جنگ نابرابر از تمام هستی خود گذشتند، به نسل امروز منتقل کنیم. این نکته که در آن زمان همه با وفاق ملی برای حفظ ایران و وطن از خودگذشتند، باید به یاد داشته باشیم. ما در برابر خانواده‌های گران‌قدر شهدا و ایثارگران، که میراث‌داران این حماسه‌اند، وظیفه داریم در این هفته پرشکوه، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا و ایثارگران، عهد ببندیم که همواره خادم و همراه خانواده‌های آنان باشیم و با الهام از راه و رسم این بزرگ‌مردان و زنان، گام‌های استواری برداریم تا رضایتمندی این عزیزان و ناصبین ایثار را در محضر خداوند باریتعالی به دست آوریم.

در ادامه مراسم، با پخش کلیپ‌هایی از هفته دفاع مقدس و نمایش دلاوری‌های مردان بی‌ادعا، به تقدیر از کارکنان پاسخگو در ستاد مرکز پرداخته شد و مراسم با اذان ظهر و اقامه نماز به امامت حاج آقا مؤذنی به پایان رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.