×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳

آیین افتتاح رسمی ساختمان مرکزی بیمه پاسارگاد با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک پاسارگاد، اعضای هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران، اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای بیمه، مدیران ارشد گروه مالی پاسارگاد و سایر مدعوین برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد؛ معصوم ضمیری مدیرعامل در مراسم افتتاح رسمی ساختمان بیمه پاسارگاد ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه معدن زغال سنگ گفت: بروز حادثه امری اجتناب ناپذیر است و امیدوارم هیچوقت حادثه ای رخ ندهد اما اگر رخ داد تحت پوشش بیمه باشد.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد گفت: از ابتدا در برنامه بیمه پاسارگاد هدف ما حضور در تمام نقشه جغرافیایی کشور بود به همین دلیل اولویت اول را بر توسعه شعب در سراسر کشور گذاشتیم تا بتوانیم در تمام نقاط کشور به آحاد مختلف جامعه خدمت رسانی کنیم و در مرحله آخر ساختمان مرکزی بیمه پاسارگاد را احداث و تجهیز کردیم.

وی در ادامه گفت: از برنامه های ما در بدو تاسیس، توسعه بیمه های زندگی بود و خوشحالم که بعد از گذشت مدت ها این رشته بیمه ای همچنان در دستور کار صنعت بیمه است و برای دستیابی به ضریب نفوذ بالا بر اساس برنامه های کلان کشور باید این رشته بیمه ای توسعه یابد چرا که با توجه به ناترازی های اقتصادی در خانوارها یکی از راهکارها برای مدیریت خلا میان درآمد و هزینه خانواده هاست.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد با تاکید بر هدف بیمه پاسارگاد از ارائه بیمه نامه عمر و تامین آتیه گفت: هدف ما از ارائه این محصول جنبه تامین اجتماعی بوده است تا علاوه بر پوشش های فوت و نقص عضو، بیمه گزاران پس اندازی را برای آینده داشته باشند و بتوانیم بخشی از نگرانی های مالی آینده بیمه گزاران را کاهش دهیم.

وی در پایان از کلیه دست اندرکاران اجرای پروژه ساختمان مرکزی بیمه پاسارگاد و حضور رئیس کل بیمه مرکزی و سایر مدعوین تشکر کرد.

در ادامه مراسم دکتر پرویز خوشکلام خسرو شاهی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا ضمن تبریک به مناسبت افتتاح ساختمان جدید بیمه پاسارگاد به ظرفیت های خالی در صنعت بیمه اشاره کرد وگفت: با وجود تمام اقداماتی که در حوزه بیمه های عمر و تامین آتیه اجرایی شده است ضریب نفوذ این رشته بیمه ای در کشور ۰.۳ درصد است که این میزان در جهان بالغ بر ۳ درصد است.

وی در ادامه پیشنهاداتی در خصوص جذابیت بخشی به رشته بیمه های زندگی داد و از شرکت های سرآمد در این رشته بیمه ای خواست تا این پیشنهادات را با نگاه کارشناسی مورد بررسی قرار دهند.

در بخش دیگری از مراسم دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: از روز اول تاسیس بانک، برنامه تجاری ما صرفا بانک نبود و در برنامه تجاری بانک ساختار توسعه ای تعریف کردیم که اگر در کنار بانک شرکت بیمه وجود نداشته باشد فعالیت بانک نمی تواند در مسیر توسعه حرکت کند و اکنون با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته بانک پاسارگاد به عنوان تنها بانک ایرانی در فهرست ۱۰۰۰ بانک برتر جهان در رتبه ۱۲۶ جهان و ۱۲ خاورمیانه و بیمه پاسارگاد جز برترین بیمه های کشور محسوب می شود.

وی در پایان گفت: گروه مالی پاسارگاد گروهی است که مستقیما در خدمت منافع ملی و اعتبار و افتخار کشور و برای خوشبختی مردم ایران حرکت می کند، بیمه پاسارگاد با تلاش های سنجیده ای که انجام داده است اکنون جز بهترین بیمه های کشور است و در بین بیمه های خصوصی کشور بیشترین سرمایه را در اختیار دارد.

در ادامه این مراسم سید مرتضی حسنی عقدا معاون اقتصادی و پشتیبانی بیمه پاسارگاد از فرآیند اجرای پروژه ساختمان مرکزی و روند توسعه شعب بیمه پاسارگاد توضیحاتی را ارائه داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.