×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳

آئین معارفه دکتر مسعود رحیمیان سرپرست جدید مدیریت توسعه کسب و کار شرکت بیمه سرمد، با حضور دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل و اعضای هیأت عامل شرکت بیمه سرمد در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، آئین معارفه دکتر مسعود رحیمیان سرپرست جدید مدیریت توسعه کسب و کار شرکت بیمه سرمد، با حضور دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل و اعضای هیأت عامل شرکت بیمه سرمد در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در این جلسه، با اشاره به سوابق شغلی و توانایی‌های دکتر رحیمیان در حوزه کسب و کار، نوآوری های دیجیتال و فناوری اطلاعات، پشت‌کار، پیگیری و به‌روز بودن دانش تخصصی را از نقاط قوت ایشان برشمرد.

مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت بکار گیری هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت بیمه مطرح کرد: اقداماتی در حوزه هوش مصنوعی در بیمه سرمد آغاز شده که با حضور دکتر رحیمیان امید داریم شاهد اتفاقات بدیعی در شرکت بیمه سرمد باشیم.

دکتر بهشتی نژاد همچنین با اشاره به مزایای استفاده از هوش تجاری (Business Intelligence) در زمینه تجزیه و تحلیل داده‌ها، داشبوردها و گزارش‌های BI به منظور ارائه راهکارهای استراتژیک برای تصمیم‌گیری مدیران، ابراز امیدواری کرد شرکت بیمه سرمد با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی مدیران، با بهره‌گیری از هوش تجاری به عملکرد بهتر و موثرتری در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای دست یابد.

در ادامه جلسه دکتر رحیمیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بیمه سرمد، به شرح مختصری از دیدگاه‌های خود در زمینه توسعه کسب و کار، باشگاه مشتریان و مزایای فروش آنلاین در صنعت بیمه اشاره کرد. وی همچنین به تشریح برنامه‌های کاری خود در بیمه سرمد در حوزه‌های BI، AI، ORM و ابزارهای جانبی بیمه‌گری پرداخت.

مسعود رحیمیان دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار است و در کارنامه کاری خود ریاست هیات مدیره شرکت خدمات مدیریتی پویا فرین، مدیریت سامانه ۵۵۵ همراه اول، مدیرکل مکالمات بین الملل همراه اول در دبی و مدیریت فناوری اطلاعات بیمه ملت را دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.