×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳

به همت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مدرسه سه کلاسه ویژه استثنایی (مهر ایران یک) در شهر خنداب افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر«فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستان مدرسه سه کلاسه ویژه استثنایی (مهر ایران یک) در شهر خنداب افتتاح شد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این آیین، گفت: آینده ایران اسلامی به برکت تلاش شما دانش‌آموزان محقق می‌شود و اگر بخواهیم کشور رشد و توسعه پیدا کند راهکار آن استفاده از ظرفیت علمی و آموزشی است.

وی خطاب به دانش‌آموزان این مدرسه گفت: اراده محکمی دارید و این اراده به شما کمک می‌کند به جایگاه‌های بزرگ دست پیدا کنید.

موفقیت و آینده ایران به برکت تلاش دانش‌آموزان حاصل می‌شود

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: اراده دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش می‌تواند ایران اسلامی را به جایگاه برتر و عالی در حوزه‌های مختلف برساند و موفقیت و آینده ایران به برکت تلاش این عزیزان حاصل می‌شود.

شمسی‌نژاد با اشاره به قداست کلمه قرض‌الحسنه در کتب دینی و قرآن‌کریم، گفت: امروز در کل کشور بیش از ۱۸.۵ میلیون نفر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به عنوان بانک عامل در مراودات مالی خود برگزیده‌اند.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر تأمین نیازهای مالی مشتریان، به عنوان یک نهاد مسئولیت‌پذیر اجتماعی، در زمینه‌های مختلفی همچون تهیه جهیزیه برای نوعروسان، مشارکت در ساخت مدارس و حمایت از افراد معلول، به ویژه در زمینه تأمین هزینه‌های دارویی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است.

اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی ارزشمند است

در ادامه این مراسم دکتر « فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی، با اشاره به نقش مؤثر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کشور، اظهار داشت: بانک مردمی قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر ایفای نقش محوری در حوزه قرض‌الحسنه، به عنوان یک نهاد مسئولیت‌پذیر اجتماعی، در زمینه‌های مختلفی همچون ساخت مدارس و حمایت از مناطق محروم، اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده در حوزه مدرسه‌سازی شهرستان خنداب، گفت: مدرسه استثنایی مهر ایران با همکاری و هم‌افزایی بین مردم، خیرین و دستگاه‌های اجرایی ساخته شد، بی‌شک این اقدام ارزشمند، گامی مؤثر در جهت توسعه زیرساخت‌های آموزشی و ارتقای سطح کیفی آموزش در این منطقه خواهد بود.

استاندار مرکزی با تأکید بر استعدادهای نهفته دانش‌آموزان استثنایی، خاطرنشان ساخت: حمایت همه جانبه از این دانش‌آموزان و تأمین نیازهای آموزشی، گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت آموزشی و شکوفایی استعدادهای آن‌ها خواهد بود.

در بخش دیگری از این مراسم نیز «رضا وهام» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی با اشاره به برنامه بانک برای ساخت ۲ مدرسه در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، گفت: مدرسه سه کلاسه استثنایی مهر ایران یک نخستین پروژه بانک بود که در ۱۳۶ متر مربع و کمتر از ۴ ماه ساخته و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در آینده نیز یک مدرسه ۲ کلاسه در مقطع ابتدایی در روستای کمرآب شهر خنداب توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران احداث خواهد شد.

گفتنی است، این مدرسه سه‌کلاسه به همت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ۱۳۶ متر مربع زیربنا و با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در مدت ۳ ماه ساخته شده است.

همچنین در ادامه این سفر، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در مراسم هفته فرهنگی اراک شرکت کرد. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.