وی با اشاره به پیشینه فعالیت خود اظهار کرد: من با اهداف بزرگی وارد شرکت بیمه سینا شدم و با توجه به شناختی که از حوزه حمل و نقل جاده ای و مشکلات رانندگان دارم، هدفگذاری خود را روی توسعه خدمات بیمهای در بخش عمر و سرمایهگذاری به رانندگان جادهای گذاشتم و به دلیل خلاءهایی که رانندگان در این بخش دارند از خدمات خوب بیمهای استقبال می کنند.
کیوسک خبر ـ توفیقی با بیان اینکه در حال حاضر تنها نماینده منطقه هستم که دفتر خود را به تجهیزات آموزشی کامل الکترونیکی مجهز کرده ام گفت: برای توسعه بازار، بهترین راه جذب، آموزش نیروهای جوان به عنوان بازاریاب است که ما در حال انجام این کار هستیم و تاکنون از بین افراد آموزش دیده، ۱۰نفر بر اساس آموزشهایی که فراگرفته اند به عنوان بازاریاب در کنار من فعالیت می کنند.
نماینده فعال نیشابور با اشاره به اهمیت اموزش ادامه داد: بیش از اینکه بازاریابان نیاز به آموزش فنی داشته باشند، نیاز به آموزش نحوه فروش و راهکارهای اقناع مشتری دارند که امیدواریم این موارد در برنامه ریزی آموزشی ستاد مد نظر قرار بگیرد.
این نماینده فعال نیشابور در خصوص نحوه فعالیت در بازار بیمه بیان داشت: با توجه به جامعه هدفی که دارم، بانک اطلاعاتی کاملی تهیه کرده ام که بر اساس آن نیاز بیمه ای افراد را شناسایی و خدمات مورد نظر را به آنها معرفی و ارائه می کنم.
وی در خصوص چالشهای موجود در فعالیت خود گفت: ما تلاش خود را برای خدمت رسانی مطلوب به مشتری و رفع مشکلات آنها به کار می بندیم و در این مسیر و برخی مواقع نیز با چالشهایی روبرو می شویم که با برنامه ریزی مدیران ارشد در شعبه و ستاد نسبت به حل آن اقدام می کنیم.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=241426