×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ دی , ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در جریان بازدید از شعبه شرق، افزایش رضایت همکاران، نمایندگان و مردم را به‌عنوان رویکرد این شرکت برشمرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری با قدردانی از حمایت‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی از بیمه ایران برای خدمت به مردم و بازگشت به دوران درخشان، همکاران شعبه‌های خسارتی را در خط اول ارتباط با مردم دانست.
مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اهمیت مضاعف خدمت‌رسانی خوب به مردم؛ پس از گفتگوی مستقیم با برخی مراجعان در خصوص برخورد و نحوه پرداخت خسارت شعبه شرق از عملکرد این شعبه ابراز خشنودی کرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه ایران، در گفت‌وگو با همکاران شعبه‌ شرق به تلاش برای ارائه خدمت بی‌نظیر به مردم به‌عنوان چشم‌انداز بیمه ایران در مسیر جدید با پرداخت درست خسارت و جلب رضایت مردم تأکید کرد.
دکتر جباری با تقدیر از مدیر و همکاران شعبه شرق با اشاره به اینکه مدیریت ارشد شرکت تلاش می‌کند با بهبود معیشت همکاران رضایت آن‌ها را جلب کند؛ اعلام کرد روسای شعب نیز موظف به برگزاری جلسه به‌صورت منظم با همکاران شعب و برقراری ارتباط با نمایندگان و بیمه‌گزاران و بررسی مشکلات آنان هستند و در این راستا به مدیران کل استان‌ها نیز تأکید شده است تا دیدار با بیمه‌گزاران را در دستور کار هفتگی خود قرار دهند.
مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر استراتژی‌های جدید این شرکت، اصلاح فرایند پرداخت خسارت در شعبه شرق و استفاده از تکنولوژی‌های روز مانند هوش مصنوعی با هدف تسریع و بهبود فرایند پرداخت خسارت، ساماندهی فضای فیزیکی شعبه و اختصاص امکانات مناسب به مردم و ارباب رجوع را خواستار شد و در خصوص رفع مشکلات همکاران شرکتی نیز دستورات لازم را صادر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.