به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد، مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جامع به گروههای هدف و مخاطبین این سازمان ، مشارکت تشکل های کارگری و کانون های بازنشستگی را در این امر بسیار موثر برشمرد .
وی افزود : با توجه به اینکه توسعه خدمات غیرحضوری واتخاذ رویکردهای نوین در بستر اینترنت و خدمات الکترونیک بعنوان یکی ازالزامات و ظرفیتهای تکنولوژی روز و فرصتی بمنظور فراهم نمودن خدمت رسانی آسانتر با رضایتمندی بیشتر وکاهش مراجعات غیرضروری تلقی می شود و نظر به حرکتهای سازنده و گامهای بلند سازمان تامین اجتماعی درسالهای اخیر درجهت نیل به اهداف این نگاه درمسیرهوشمندسازی فرایندها وتحقق چشم انداز تعیین شده ، خواستار لزوم گرایش بازنشستگان و تمامی گروههای مستمری بگیران به استفاده ازامکانات تمهید شده در نشستها و جلسات داخلی اعضای هیات مدیره کانون های شهرستانی و همچنین مراجعات جامعه هدف به کانونها شد.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اظهار داشت : درآینده نزدیک با تسری دامنه فعالیتهای جدید از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir تمامی فرایندها دراین بستر ارائه و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بهره مندی از این ظرفیت مورد انتظار است .
حسین نژاد اظهار امیدواری کرد: تحقق این امر تسریع و تسهیل خدمات و رضایتمندی عمومی در جامعه شریف مستمری بگیران را بدنبال داشته باشد .
https://www.kioskekhabar.ir/?p=29882