به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با تاکید بر اهمیت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بمنظور صیانت از حقوق مجموعه کارکنان و ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی و ضرورت اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: با شیوع بیماری کرونا تأمین اجتماعی استان بدون وقفه و در نهایت ایثار و صداقت به مردم خدمات بیمه ای ارائه کرده و از سوی دیگر ارتقای روند تعاملی و آگاهی مخاطبین سازمان تأمین اجتماعی نیز قابل تقدیر است.
مرعشی با اشاره به ضرورت توجه به اطلاعیه های صادره از سوی این سازمان در آگاهی بخشی هر چه بیشتر به ذینفعان تصریح کرد: بهترین راه برای بهره مندی از خدمات بیمه ای تأمین اجتماعی و تردد های غیرضروری استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری بصورت الکترونیکی و آنلاین است که بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران گرانقدر می توانند از طریق سامانه eservices.tamin.ir و در بستر اینترنت از آن بهره مند شوند.
وی همچنین شماره تلفن ۱۴۲۰ را نیز بعنوان پل ارتباطی مخاطبین با کارشناسان این سازمان اعلام کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=35338