به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی قزوین ذر جریان این دیدارها گفت: امروزه بهترین امکان خدمتگزاری و هزاران مسیر جهت مساعدت با آسیب پذیرترین اقشار جامعه در سازمانی به عظمت تامین اجتماعی فراهم گردیده و در شرایط کنونی اقتصادی می بایست بسیجی وار و با همت جمعی تلاش نموده بهترین بهره را از امکانات شغلی خود داشته و رضایت باریتعالی و مخاطبین را فراهم نمائیم.
محمد رضا قاریانپور در ادامه ضمن بررسی مشکلات تک تک مراجعین به شعبه محمدیه دستور اقدامات ویژه جهت پاسخگوئی و شفاف سازی موارد مطروحه با رعایت اصل اخلاق و مردم داری را داد و گفت: روش صحیح و راهنمائی مراجعه کنندگان به شعب تامین اجتماعی در استان از اصول مهم کارمندان متعهد این سازمان است و در مجموع ارائه تعهدات در این مسیر جزو افتخارات مهم سازمان تامین اجتماعی بوده و خواهد بود.
برگزاری ملاقات مردمی در شعب تابعه استان پس از انتصاب محمد رضا قاریانپور به سمت مدیر کل استان قزوین از تاریخ ۱۴ مهر تاکنون از عمده اقدامات در دست اجرای وی بوده که تاکنون در دو شعبه آبیک و محمدیه برگزار و برپائی آن در دیگر شعب نیز با هدف بررسی مسایل مجامع کارگری و کارفرمائی در دست اقدام است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=42933