×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
زیدان: دیدار برابر تیم «کونته» حکم فینال را دارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، سفیدپوشان مادرید فرداشب (سه‌شنبه) در مادرید میزبان شاگردان «آنتونیو کونته» است؛ دیداری که به نوعی تقابل هم تیمی‌های اسبق روی نیمکت دو تیم معتبر اروپا بوده و هر دو تیم برای راهیابی به مرحله حذفی نیازمند سه امتیاز حساس آن هستند.
رئال مادرید تا اینجای کار تنها یک امتیاز به دست آورده است؛ آنها دیدار افتتاحیه برابر شاختار دونتسک را واگذار کرده و برابر بورسیا مونشن گلادباخ به تساوی رضایت دادند.
زیدان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار فردا گفت: اینتر تیم خوب و بسیار فیزیکی بوده و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و یک بازی دشوار دیگر در انتظار ما است. باید تلاش کنیم و سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم. هر بازی برای ما یک فینال است؛ این موضوع را می‌دانیم و بدون فکر کردن به اتفاقات بعدی، تمرکز خواهیم کرد.
زیدان با اشاره به احتمال حضور «لوکا مودریچ» در ترکیب اولیه برابر نراتزوی ادامه داد: او بازیکن مهمی برای ما است و من روی تک تک بازیکنان حساب می‌کنم. لوکا وظیفه خودش را می‌داند و کارش را خوب انجام می‌دهد اما برای یک مربی همیشه سخت‌ترین کار این است که به یک بازیکن قدرتمند بگوید که چه کاری انجام دهد. او به تیم ما انرژی می‌دهد.
مرد فرانسوی معتقد است که بازیکنان رئال باید برای برگرداندن ورق به سود خود و جبران نتایج ضعیف آغازین لیگ قهرمانان، هر چه در توان دارند، به نمایش بگذارند.
وی در ادامه تاکید کرد: بازیکنان باید از جانشان مایه بگذارند چون آنها برای این باشگاه بازی می‌کنند. ما تیمی بزرگ را پرورش می‌دهیم که قادر به فتح جام است.
نتیجه آزمایش کرونای «ادر میلیتائو» مدافع رئال مثبت اعلام شده و زیدان در خصوص غیبت وی در دیدار برابر اینتر گفت: می‌دانیم که باید برای کسب جام بلندپرواز باشیم؛ بدون میلیتائو مهره‌ای مهم را در دسترس نخواهیم داشت اما باقی بازیکنان نهایت تلاش خود را خواهند کرد. قرعه کشی ما را در این گروه سخت قرار داد اما این گروه برای همه تیم‌های حاضر در آن سخت است.
زیدان در ادامه گفت که در زمان تحصیل برای کسب مدرک مربیگری، کونته روی وی تاثیر زیادی داشته و به خاطر می‌آورد که مرد ایتالیایی در زمان حضور در یوونتوس تا چه اندازه اهمیت داشته است.
وی در این باره اظهار داشت: ما با یکدیگر حرف نمی‌زدیم؛ به عنوان کایپتان یووه، او برای تیم مهره‌ای مهم بود و طبیعی بود که به یک  سرمربی تبدیل شود و از این موضوع متعجب نیستم. رابطه خوبی داریم؛ به یاد دارم زمانی که برای کسب مدرک مربیگری به تورین می‌رفتم، او تاثیر زیادی روی من داشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.